גופותיהם של אחותו של ברני מיידוף, המשקיע שאחראי למזימת הפונזי הגדולה בהיסטוריה, ושל בעלה, התגלו בביתם שבפלורידה. המשטרה פתחה היום (שני) בחקירת האירוע וחושדת כי מדובר במקרה של רצח והתאבדות.

משרד השריף של מחוז פאלם ביץ' מסר כי סונדרה ויינר (87) ומרווין ויינר (90) התגלו ללא רוח חיים עם פציעות ירי בביתם שבבוינטון ביץ' ביום חמישי אחר הצהריים. הבלשים של היחידה לפשעים חמורים פתחו בחקירת המקרה וההערכה היא מדובר ברצח והתאבדות, אולם סיבת המוות תיקבע לאחר נתיחת הגופות.

האירוע הקשה מגיע קרוב לשנה אחרי מותו של ברני מיידוף באפריל שעבר בגיל 82 בבית הכלא בקרוליינה הצפונית, שם ריצה עונש של 150 שנות מאסר אחרי שהוציא מיליארדי דולרים במרמה ממשקיעים ברחבי העולם.

מיידוף נחשב לאחד המשקיעים המוצלחים בוול סטריט, אולם בשנת 2008 נחשף כי מאז שנות השבעים הוא ניהל תרמית פונזי, שבמסגרתה הוא השתמש בכספים שקיבל מהלקוחות כדי לבצע הפקדות עבור לקוחות חדשים ושיקר כאשר הצהיר כי קרן ההשקעות שלו הגיעה לאחזקות של 60 מיליארד דולר.

על פי ההערכות, הוא רימה אלפי לקוחות ביותר ב-130 מדינות עם סכום של כ-20 מיליארד דולר. בין הלקוחות שנפגעו היו אישים ומוסדות בולטים, בהם חתן פרס נובל לשלום וניצול השואה אלי ויזל, ארגון הדסה, ישיבה יוניברסיטי וחברות ביטוח בישראל.