ראש הממשלה נפתלי בנט המשיך היום (ראשון) במאמצי התיווך הדיפלומטי בין רוסיה ואוקראינה ושוחח על כך הערב עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אותו פגש אמש במוסקבה. לאחר שיחתו עם פוטין, שוחח בנט עם קנצלר גרמניה, אולף שולץ, ועם נשיא צרפת, עמנואל מקרון. כמו כן, מוקדם יותר שוחח בנט גם עם נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי

ציר מדיני נוסף הוא שר החוץ יאיר לפיד, אשר יצא מחר לפגישת בזק מדינית עם שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן. הפגישה תתקיים בשעות אחר הצהריים בריגה, לטביה.

בהודעת הקרמלין על שיחת בנט ופוטין נמסר כי "בהמשך לשיחות שנערכו יום קודם לכן במוסקבה, ניהל ולדימיר פוטין שיחת טלפון עם ראש ממשלת מדינת ישראל, נפתלי בנט. חילופי דעות יסודיים על המצב בקשר למבצע הצבאי המיוחד של רוסיה להגנה על דונבאס נמשכו, כולל התחשבות במגעים האחרונים של נפתלי בנט עם מנהיגי מספר מדינות. פוטין ובנט הסכימו לשמור על קשר".

כזכור, הבוקר התייחס בנט לניסיונות התיווך בפתח ישיבת הממשלה ואמר כי "הסבל האנושי יגדל אם הדברים ימשכו במסלול הנוכחי". "נסעתי לסייע בהידברות בין כל הצדדים", הסביר. "יש ישראלים שצריכים לשוב וקהילות יהודיות שזקוקות לסיוע. מטבע הדברים לא יכול להרחיב יותר, נמשיך לסייע ככל שנתבקש גם אם הסיכוי לא גדול".