נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, צפוי להציג מחר, במהלך המצעד הצבאי לציון יום הניצחון ה-77 במוסקבה את 'מטוס יום הדין', כך דיווח הערב (ראשון) בדיילי אקספרס הבריטי. גורמים בממשל הרוסי אישרו את הדיווחים והוסיפו כי למטוס צפוים להצטרף שמונה מטוסי קרב מיג-29 שיטוסו מעל הכיכר האדומה ויצרו את האות Z,  סמל למערכה הצבאית של רוסיה באוקראינה.

בכירים במערב העריכו כי החגיגה "נועדה להשוויץ בפני הקהל הביתי ולהפחיד את האופוזיציה".בכיר נוסף אמר כי "הדאגה הגדולה ביותר היא השימוש או האיום בשימוש בנשק גרעיני טקטי. סביר להניח שפוטין יחליט שגרעין זו הדרך היחידה לשנות את צורת המלחמה", אמר אחד מהם לעיתון הבריטי. כמו כן, רוסיה צפויה להציג סוללת טילים גרעינים בין-יבשתיים וסוללת טילים בליסטים מסוג איסקנדר. על פי הדיווחים נעשה שימוש בטילי האיסקנדר במהלך הלחימה באוקראינה. 

התהלוכות הצבאיות צפויות להיערך בלמעלה מ-20 ערים ברוסיה עם יותר מ-65,000 איש ישתתפו בהם. במוסקבה יצעדו 11,000 איש לאורך הכיכר האדומה, לצד טור של למעלה מ-130 כלי רכב צבאים, ובראשו הטנק הסוביטי T-34-85 הוותיק. כמו כן, ישתתפו במצעד כלי טיס רבים. פוטין יצפה במצעד בכיכר האדומה, כך דיווח הקרמלין. במסגרת המצעד פוטין צפוי למסור הצהרה ולאחר מכן יניח זר על קברו של החייל האלמוני.עוד ציין דובר הקרמלין כי השנה לא הזמינה מוסקבה אף אחד מהמנהיגים הזרים למצעד.

בסנט פטרסבורג, שם מתקיים המצעד השני בגודלו אחרי הבירה, יוסעו ותיקי המלחמה בטור מכוניות. בעיר נובגורוד, שבצפון-מערב המדינה, תשתתף לראשונה בתהלוכה החגיגית מכונית משוריינת ששקעה בתחתית נהר, חולצה בשנה שעברה לאחר כמעט 80 שנה, ושוחזרה. בעיר יקטרינבורג יצטרפו ל-2.5 אלף משתתפים במצעד, 22 פרשי מלחמה.

בעיר וורונז', הממוקמת בקרבת הגבול עם אוקראינה, צפוי להתקיים מצעד ללא נוכחות כלים צבאים. כ-2.1 אלף חיילים ישאו עותק ענק של דגל הניצחון.