תמר בן חיים, הצעירה שטענה שהותקפה על ידי איש השירות החשאי בזמן ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל, התראיינה היום (חמישי) בפוקס ניוז והתייחסה לדברים. 

בן חיים סיפרה כי בזמן שהייתה בדרכה הביתה מבית חברתה לאורך רחוב שילה, "גבר גדול" הופיע מולה. לדבריה, היא הסתכלה לכיוון הטלפון שלה, "לפני שהצלחתי להבין מה קורה, הרגשתי סטירה על פניי, ומיד אחר כך אגרוף בחזה". 

הצעירה סיפרה כי קיבלה אגרופים "שוב ושוב", כאילו הייתה "שק חבטות". לטענתה, כשהבחינה באקדח של התוקף ניסתה לצעוק חזק יותר לעזרה. "הייתי בהלם מוחלט", היא נזכרה בדמעות. "הוא היה כל כך חזק. לא יכולתי אפילו לנסות להגן על עצמי. בראשי חשבתי, 'את לא תשרדי את זה. זה סוף החיים שלך'".

בהמשך שיתפה כי שמעה עובר אורח צועק מרחוק באנגלית, והיה ברור לה כי הוא מכיר את התוקף שלה. "בסופו של דבר הוא הצליח לרסן אותו ולשחרר אותי מאחיזתו", אמרה בן חיים. בשלב זה התקשרה בן חיים למשטרה, שלטענתה ביקשה ממנה לחזור על עקבותיה כדי לצלם את התוקף - וכך עשתה. 

ביקור ביידן בישראל (צילום: פלאש 90,נעם ריבקין פנטון)
ביקור ביידן בישראל (צילום: פלאש 90,נעם ריבקין פנטון)

עם זאת, בימים שלאחר מכן סיפרה בן חיים כי לא שמעה מהמשטרה, וטענה כי היא מורחקת במכוון. היא שיתפה כי נשארה במיטה במשך שלושה ימים במצב של הלם ובכאבים פיזיים רבים מכדי לזוז. לדבריה, למרות שיממה לאחר שנחשף כי איש השירות החשאי הוחזר לארה"ב לאחר שתקף אישה בירושלים ונעצר לזמן קצר, המשטרה לא יצרה איתה קשר. 

עוד הסבירה כי רק לאחר החשיפה של ערוץ 13, היא למדה את זהותו האמיתית של התוקף, לאחר שפורסם כי צילומי מעקב שלה הראו את הסוכן המדובר עוזב בר מקומי במרחק כמה רחובות משם ברגעים שקדמו לאירוע. "כששמעתי מי הוא, הרגשתי יותר כעס, יותר פגועה", סיפרה בן חיים. "הוא לא הומלס מהרחוב. הוא לוחם מאומן".

בתוך כך, דובר השירות החשאי האמריקאי אישר לפוקס ניוז כי הסוכנות קיבלה הודעה שעובד היה "לכאורה מעורב באירוע פיזי", ו"נעצר לזמן קצר" בישראל לפני שהוחזר לארה"ב. 

בן חיים האשימה את ארה"ב בעבודה עם הרשויות המקומיות כדי "לטאטא את זה מתחת לשטיח כדי להגן עליו". "אתה יכול לבוא למדינה אחרת, להכות מישהו כמעט למוות ופשוט להיעלם ללא תוצאות?" היא שאלה.

"זה לא מישהו ממדינת עולם שלישי. אמריקה היא הדוגמה של העולם, והוא עובד עבור הנשיא. הם פשוט שלחו אותו בחזרה למקום שבו הוא הגיע כאילו שום דבר לא קרה מעולם, והם מצפים ממני פשוט להמשיך עם החיים שלי".