ההתחממות הגלובלית מראה את אותותיה ברחבי העולם, כאשר מדינות רבות מתמודדות עם תנאי מזג אוויר קיצוניים מהרגיל בשטחן. בין היתר, ניתן למנות בחודשים האחרונים גלי שריפות וגל חום קיצוני ביבשת. הדבר הוביל לנזק כלכלי רב ברחבי העולם. אזור נוסף שספג פגיעה קשה הוא סין, שמתמודדת כבר זמן מה עם בצורת קיצונית.

הבצורת באירופה: ספינות נאציות ששקעו במלחמת העולם השנייה נחשפו בדנובה
בצורת קשה: הגבלות קשות על השקיית צמחייה בדרום קליפורניה
 הבצורת בקליפורניה: הקשה ביותר שתועדה זה 1,200 שנה 

גל חום קיצוני באירופה (רויטרס)

בין האזורים הסובלים מהבצורת, ניתן למצוא את מחוז ג'יאנגשי שבדרום מזרח סין. המחזור הוא אחד מ-13 אזורי ייצור התבואה העיקריים של סין, והבצורת הקשה שהוא חווה הביאה למכה קשה למגזר החקלאות ולהשבתות רבות של מפעלים ברחבי המדינה.

על מנת להתגבר על הבצורת הקשה, החליטו בסין על קדיחת בארות מים באזורים שסובלים מהטמפרטורות הקיצונית של החום. "הכפרים האלה, כולם, יבשים במיוחד", ציין אחד ממובילי צוותי הקידוח. הוא הדגיש כי הם מבינים היטב את חשיבותה של עבודתם, על מנת להתגבר על הבצורת: "כשקיבלנו את ההוראה לקדוח בארות, קמנו מוקדם ועבדנו עד מאוחר, במשך יותר מ-15 שעות ביום". על פי נתוני הממשלה בסין, במהלך חודש יולי הטמפרטורות הגבוהות גרמו להפסדים כלכליים ישירים למדינה בסך של 400 מיליון דולר, והשפיעו על 5.5 מיליון אנשים ו457,000 דונם.

צ'ן, חקלאי בן 72 המתגורר באזור, סיפר כי יצא לחפש אחר תבואה שיוכל באמצעותו להאכיל את תרנגולותיו בתקופה קשה זו. "שומשום, תירס, בטטה וכותנה, הכול מיובש ונמצא במצב לא טוב", הוסיף החקלאי.