"מחאות החיג'אב" באיראן: הרפובליקה האסלאמית ממשיכה לסעור בעקבות מותה של הצעירה מהסא אמיני, והמחאות האזרחיות ממשיכות לשטוף את רחבי המדינה, בערים שונות כמו טהרן, רפסנג'אן, שיראז, משהד וערים נוספות. כוחות הביטחון ממשיכים לדכא באלימות את המחאות, ובימים האחרונים כ-66 בני אדם נהרגו ברחבי המדינה. במקביל, אלפים ברחבי העולם יצאו להפגין סולידריות עם המחאה האזרחית באיראן.

בתוך כך, תיעודים רבים ממשיכים לזרום מאיראן, ובהם אלימות רבה מצד מנגנוני הביטחון של המשטר נגד האזרחים המפגינים. בתיעוד מהעיר משהד, נראה איש מנגנוני הביטחון מכה באלה את אחת המפגינות.

ביממה ביממה האחרונה נערכו עשרות עצרות תמיכה במחאה האיראנית ברחבי העולם, כמו אנגליה, בלגיה, שוודיה, גרמניה ואוסטרליה. באיטליה, מעל 100 אלף איש צעדו ברומא, כחלק ממצעד איגוד העובדים האיטלקי, וקראו קריאות תמיכה במחאות העם האיראני, ובקריאה של הנשים האיראניות לזכויות. במקביל, מפגינים רבים יצאו לרחובות בריסל, וכך גם מפגינים רבים יצאו להפגין מול שגרירות הרפובליקה האסלאמית בשוודיה.

כמו כן, הפגנת ענק התקיימה גם בברלין, בה יצאו להפגין איראנים, אזרחי אפגניסטן וטג'יקיסטן נגד האלימות של מנגנוני הביטחון של הרפובליקה האסלאמית כנגד אזרחי המדינה. ההתכנסות במרכז ברלין, נערכה בזמן ששר החוץ הגרמני ומספר שרי חוץ של מדינות מערביות נוספות ערכו פגישה ובה הצהירו כי הם תומכים במחאה האיראנית. גם באוסטרליה התקיימה מחאת תמיכה נגד המשטר האלסאמי. בעצרת התמיכה שנערכה במלבורן, המפגינים קראו נגד המשטר, ובין הסיסמאות אמרו "כולנו מהסא, אישה, חיים חופש".

כזכור, המשטר האסלאמי טען כי ערך בדיקה נוספת לנסיבות מותה של מהאסא אמיני. על פי הדו"ח היא לא סבלה מפציעות פיזיות כאלו או אחרות, וכי היא סבלה מהתפרצות חריגה של מחלות רקע שנשאה עמה, התמוטטה ולבסוף מתה כתוצאה מכך. "עקב ההחייאה הקרדיו-נשימה הלא יעילה בדקות הקריטיות הראשונות שלאחר ההתמוטטות, היא סבלה מהיפוקסיה חמורה וכתוצאה מכך נזק מוחי", נכתב עוד בדוח.