על פי הדיווח, האיראנים השתמשו בארבע חברות תעופה - "איראן אייר", "מהאן אייר", "סאהה איירליינס" ו"פויה אייר", כאשר שלוש הראשונות הן בבעלות של המשטר, והרביעית בבעלות פרטית. כמו כן, נחשף כי מטוסי המטען של חברת "פויה אייר", מסוג איליושין 76, טסו בנתיב טהרן-מוסקבה חמש פעמים בין ה-12 ל-18 באוקטובר כדי להעביר משלוחי נשק לרוסיה.
עוד דווח כי איראן משתמשת גם בנתיב הימי בים הכספי, על מנת להעביר מל"טים לצבא הרוסי. המרכז חשף כי המל"טים מועברים תחילה לנמל אנזאלי ומשם נשלחים לנמל אסטרחן או מחצ'קלה. כמן כן, המרכז מסר כי החברה התעשייתית של איראן, בשליטת משמרות המהפכה, העבירה שוב כלי נשק לרוסיה, בכלי שיט השייכים לה, ובתוכם חלקים מפורקים של מל"טים בתחילת חודש נובמבר האחרון.
במקביל, "מרכז ההתנגדות הלאומי" חשף כי רוסיה גם מייבאת רחפנים וטילים איראניים מסוריה. זאת, לאחר שבבמהלך מלחמת האזרחים בסוריה, הקימה איראן מפעל לייצור מל"טים מתאבדים וטילים קרקע-קרקע, במטרה לסייע למשטר של הנשיא אסאד לדכא את המורדים. על פי הדיווח, גם בלארוס הצטרפה לקו אספקת המל"טים האיראניים לרוסיה, כאשר מפעל מקומי לתיקון מטוסים מקומיים, החל לייצר מל"טים מתאבדים, בשיתוף עם חברת Kvand IS, מה שהוביל לייבוא מל"טים איראניים מבלארוס לחזית האוקראינית.