נשיא  ארה"ב, ג'ו ביידן, התייחס היום (שישי) להתבטאויות של הראפר קנייה ווסט בעניין השואה, וצייץ כי "אני רק רוצה להבהיר כמה דברים, השואה קרתה. היטלר היה דמות שטנית". זאת, לאחר שווסט התארח בתוכניתו של איש הימין הקיצוני אלכס ג'ונס ובו הילל את הצורר ומנהיג הנאצים אדולף היטלר ולעג לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו.

עוד כתב ביידן כי "במקום לתת לזה במה, המנהיגים הפוליטיים שלנו צריכים להוקיע את האנטישמיות בכל מקום בו מתחבאת. שתיקה היא שותפה לדבר עבירה". בציוצו, התייחס גם לנשיא הקודם, דונלד טראמפ, שאירח את איש הימין הקיצוני ומכחיש השואה ניק פואנטס בביתו בפלורידה. 

כאמור, בהמלך הריאיון של ווסט, אמר: "אני אוהב את כולם. העם היהודי לא הולך להגיד לי 'אתה יכול לאהוב אותנו או שאתה יכול לאהוב את מה שאנחנו מחליטים לך, אבל הבחור הזה (היטלר) שהמציא כבישים מהירים והמציא את המיקרופון שבו אני משתמש כמוזיקאי - אי אפשר להגיד בקול שהוא אי פעם עשה משהו טוב'. עם זה סיימתי. סיימתי עם הסיווגים. לכל בן אדם יש משהו בעל ערך שהוא מביא, במיוחד היטלר".

לאחר מכן, העמיד פנים שרשת על מקל שהחזיק היא נתניהו, ואמר: "אני הולך להרוג אותך ולקחת את הילדים שלך ממך. אנחנו שולטים בספרי ההיסטוריה ואנחנו שולטים בבנקים, ואנחנו תמיד הורגים אנשים".