נטפליקס שחררה את הטריילר הראשון לסדרה התיעודית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, שבו הדוכס והדוכסית מסאסקס מספקים הצצה מאחורי הקלעים לחייהם ורומזים לגבי גילויים נוספים על היחס של בני המשפחה כלפיהם, בדיוק כאשר הנסיך וויליאם והנסיכה קייט מבקרים בארה"ב לרגל הענקת פרס בתחום איכות הסביבה.

עדיין לא נמסר מתי תשודר הסדרה החדשה, שמהווה חלק מהסכם שיתוף הפעולה הענק של בני הזוג עם נטפליקס, אולם הקדימון באורך 1:12 דקות כלל בין השאר צילומים אינטימיים שלא נראו עד כה של הדוכס והדוכסית וקטעים שבהם מרקל בוכה. "מדוע רציתם לעשות את הסדרה התיעודית הזו?", נשמע קול שואל. "אף אחד לא רואה מה מתרחש מאחורי הקלעים", ענה הארי.

שידור הקדימון הגיע במקביל לביקורם בבוסטון של אחיו של הארי, הנסיך וויליאם, ורעייתו הנסיכה קייט, הראשון שלהם בארה"ב מאז 2014. השניים נכחו במשחק כדורסל של הבוסטון סלטיקס, ביקרו בספריית קנדי, נועדו עם הנשיא ג'ו ביידן, וגולת הכותרת הייתה טקס הענקת פרס Earthshot מייסודו של הנסיך מווילס לחמישה זוכים הפועלים להציל את כדור הארץ. הטקס החגיגי התקיים ביום שישי בלילה בנוכחות ידוענים רבים.

החשש כעת הוא שהמאבק בין הנסיך הארי ומייגן מרקל לבין בני המשפחה יתפרץ מחדש, דווקא אחרי שהפגינו אחדות שורות בטקסי הלוויה של המלכה אליזבת השנייה לפני חודשיים, וזאת גם לקראת פרסום ספרו האוטוביוגרפי של הדוכס מסאסקס בחודש הבא. "זו התקפה וזו נקמה", אמר הפרשן לבית המלוכה, ריצ'רד פיצוויליאמס, בהתייחסו למועד שידור הקדימון. "נקמה היא דבר איום, ונקמה פומבית היא דבר איום אפילו יותר".