מנהיג חיזבאללה בלבנון חסן נסראללה מאושפז בטיפול נמרץ, כך דיווחו היום (ראשון) כלי תקשורת ערבים. זאת, לאחר שנאום שהיה אמור לשאת שלשום בוטל בשל "סיבות בריאותיות", כך לפי הצהרת ארגון חיזבאללה, שטען כי נסראללה חולה בשפעת שמקשה עליו לדבר באופן רגיל.

חיזבאללה סירב לספק פרטים נוספים על הנושא ומסר כי נסראללה סבל מ"הצטננות קשה" ולכן לא יכול היה לשאת את נאומו המתוכנן לרגל השנה החדשה. 

עם זאת, לפי חלק מהדיווחים, מנהיג חיזבאללה אושפז לאחר שעבר שבץ מוחי, כך לפי מקורות בביירות ששוחחו עם התקשורת הערבית וסיפרו כי מצבו הגופני של חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה, החמיר והוא הועבר למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ביירות. לפי כמה כלי תקשורת מקומיים, נסראללה סובל גם מבעיות נשימה.

העיתונאי הסעודי, חוסיין אל-ג'אווי, טען כי מחלתו של חסן נסראללה אינה שפעת, כפי שהוכרז, וצייץ כי "הגורם לאשפוז של חסן נסראללה, אינו שפעת, כפי שנטען, אלא שבץ מוחי שני, שלאחריו הועבר לבית החולים הנביא הגדול".

נסראללה בן 62, ולא ידוע על מחלות כרוניות שמהן הוא סובל, אך השמועות והחדשות על בריאותו ומצבו הגופני אינן חדשות. לפני כמה שבועות חזר נסראללה מביקור בדמשק. לפי מקורות לבנוניים, הוא נועד שם עם השליט הסורי בשאר אל־אסד בעניין נוכחות חיזבאללה באזור.

מקורות שונים מיהרו להצביע על מחלת הכולרה שמתפשטת בחודשים האחרונים בסוריה ובלבנון בגלל תשתיות מים לקויות. אך כאמור, לפי ההודעה נסראללה "חולה בשפעת בלבד". בעבר נטען כי לקה בקורונה.