שני הרוגים בהתרסקות מטוס קל הלילה (חמישי) בפרברים הצפוניים של העיר ניו יורק לאחר שדיווח על תקלות במנוע ואיבד קשר עם בקרת התעבורה האווירית.

טייס המטוס מדגם "ביצ'קראפט בוננזה" דיווח בסיבות השעה 18:15 (שעון מקומי) על תקלות במנוע לאחר שהיה במרחק קצר מנמל התעופה של מחזור ווסטצ'סאר בווינט פוינט, כך לפני מינהל התעופה הפדרלי. המטוס נמצא שעות לאחר מכן בין העצים סמוך למאגר קנסיקו במחוז, מסרו גורמים רשמיים במחוז ווסטצ'סטר.  

מותם של שני הנוסעים נקבע בזירה. בהמשך הותר לפרסום זהותם של ההרוגים: ברוך טאוב ובנימין חפץ ז"ל מקליבלנד. על פי הדיווחים חפץ הותיר אחריו אישה ושבעה ילדים.

התקשורת בארה"ב דיווחה כי השניים טסו משדה התעופה קנדי לאוהיו וכי הם היו בדרכם לביתם בקליבלנד. כאמור, ככל הנראה הטייס ניסה ללא הצלחה לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה של מחוז ווסט צ'סטר בניו יורק לאחר שדיווח על לחץ שמן נמוך ושיגר אותות מצוקה. מהקהילה היהודית בקליבלנד נמסר: ״אבל בכל הקהילה, השניים נודעו כבעלי החסד הגדולים שלנו״.

מפקד זק"א ארה"ב יענקי לנדא שנמצא בזירה ,יחד עם קמב"ץ זק"א לכיש יוסי לנדא: "קיבלנו דיווח על מטוס שהתרסק כ 150 מטר לפני שדה תעופה של דאוצ'סטר , המטוס נפל בין העצים. הגענו למקום מברוקלין צוות זק"א יחד עם 'מתעסקים' לחיפוש גופות ההרוגים. אנו פועלים בתנאי שטח קשים, ובמזג אויר סוער, רחות חזקות, גשם וערפל כבד יחד עם אנשי המז"פ הנמצאים כאן אנו מחלצים את הגופות ממקום האסון. משפחות ההרוגים שנמנים על הקהילה היהודית בקליבלנד קיבלו את הבשורה הקשה , הם הגיעו למקום האסון לעקוב מקרוב אחר חילוץ הגופות, והבאתם לקבורה עוד לפני השבת. מדובר באסון קשה לקהילת קליבלנד בפרט, ההרוגים מוכרים מאד בקהילה , מדובר באנשי צדקה וחסד"