נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ תקף היום (שלישי) את ראשי המודיעין האמריקאי שכיהנו בזמן כהונתו כנשיא, ואמר כי הוא "מאמין יותר לפוטין מאשר לראשי המודיעין האמריקאי". טראמפ כתב את הדברים בפוסט שפרסם ברשת החברתית שלו, "Truth Social".

שוב מסתבך: טראמפ הפסיד בביהמ"ש וישלם קנס של מיליון דולר להילרי קלינטון ואישים נוספים - וזו הסיבה

עוד כתב הנשיא לשעבר: "אתם זוכרים בהלסינקי, כאשר כתב מהדרג השלישי שאל אותי, בעצם, על מי אני סומך יותר, הנשיא פוטין של רוסיה, או אנשי המודיעין העלובים שלנו? האינסטינקט שלי בזמנו היה שהיו לנו אנשים ממש רעים כמו ג'יימס קומי, מקבי (שאשתו קיבלה סיוע מהילרי המושחתת בזמן שהמושחתת הייתה בחקירה), ברנן, פיטר סטרזוק והמאהבת שלו, ליסה פייג'. כעת הוסיפו גם את מקגוניגל ורפש אחר לרשימה. במי הייתם בוחרים, בפוטין או האנשים הלא מתאימים האלה?".

כזכור, ביקורת חריפה נמתחה על הנשיא לשעבר במהלך שנות כהונתו, בעקבות כך שסירב לקבל את דוחות המודיעין האמריקאי שטענו שרוסיה התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016. בנוסף הוא היה התעמת לא פעם עם ראשי המודיעין האמריקאי, ואף תקף אותם.

פשיטת סוכני ה-FBI על בית הנופש של טראמפ. צילום: רויטרס

בעקבות החקירות שנפתחו נגדו עקב שמירת מסמכים חסויים באחוזת מאר-א-לאגו בפלורידה וההאשמות לפיהן הוא הסית את תומכיו לפרוץ לבניין הקפיטול בינואר 2022, הוא גם מנהל עימות פומבי עם משרד המשפטים האמריקאי  העם ה-FBI.