משטרת לוס אנג'לס הודיעה הבוקר (שישי) כי עצרה חשוד בירי בשני יהודים מחוץ לבתי כנסת בעיר בשכונת פיקו-רוברטסון. על פי הודעת המשטרה, החשד הוא פשע שנאה כנגד יהודים. החשוד, ממצוא אסיאתי, נקלח למעצר ולחקירה.

על פי הפרטים בכלי התקשורת המקומיים, אירוע הירי הראשון אירע ביום רביעי בשעה 10 בבוקר, כאשר מצבו של בן הקהילה היהודית שנורה לא ידוע עד כה. אירוע הירי השני התרחש ביום חמישי, בשעה 8:30 בבוקר, במרחק שני רחובות בלבד ממיקום אירוע הירי הראשון. על פי ה-Jewish Journal, הקורבן שנורה סבל מפצע ירי בזרוע, ומצבו יציב.

חברי הקהילה היהודית בעיר הביעו את חששם, ואמרו כי הם מאמינים שהיו קורבנות בגלל היותם יהודים. "זה פשע שנאה מחריד, ועלינו למצוא את הפושעים שביצעו את המעשה הזה", אמר הרב דיוויד ברון. עוד הוסיף כי "מי עוד היה יוצא ויורה במישהו שמגיע במיוחד לבית הכנסת לתפילה?". חבר קהילה אחר אמר כי "לראות ניידות משטרה מחוץ לבתי כנסת ובתי הספר היהודיים זה מראה מדאיג".

בתוך כך, משטרת לוס אנג'לס הודיעה כי הוא עובדת עם הרשויות הפדרליות על החקירה. גורמים במשטרה מסרו כי "אנו פועלים בזהירות, ובינתיים תמשיך להיות נוכחות משטרתית מוגברת וסיורים בשכונות בהן יש בתי כנסת".

חברת מועצת העיר, קייטי ירוסלבסקי, גינתה את האירועים ואמרה: "ראינו עלייה במתקפות האנטישמיות בחודשים האחרונים, ולמרות שנותרו תהיות לגבי המוטיבציה לבצע את המעשים, איננו יכולים להתעלם מהכאב והטראומה שהאירועים עוררו בקהילה היהודית".

מהפדרציה היהודית של לוס אנג'לס נמסר: "אנו ממשיכים לעקוב אחר שני אירועי הירי הנפרדים שבהם מעורבים חברי הקהילה היהודית שלנו בלוס אנג'לס. למדנו משותפינו לאכיפת החוק שהחשוד היחיד שאחראי לכאורה לשני התקריות נעצר. אנו אסירי תודה על חריצותן של רשויות אכיפת החוק בתפיסת החשוד".

"נודע לנו גם שלחשוד יש היסטוריה של איבה כלפי הקהילה היהודית, והתקריות הללו יטופלו כאל פשעי שנאה. שמחנו גם לדעת שהתביעה תיקח את התיק ויוגש כתב אישום פדרלי על הפרת זכויות אזרח. יוזמת האבטחה הקהילתית שלנו ממשיכה להיות בקשר עם רשויות אכיפת החוק המקומיות כדי לוודא שהקהילה היהודית שלנו נשמרת בטוחה". הם הוסיפו כי אנשי משטרת לוס אנג'לס (LAPD) אישרו לנו שהם מגבירים את הסיורים באזורים שבהם נמצאת הקהילה שלנו".