כמיטב המסורת, חברות עסקיות, כלי תקשורת ורבים אחרים ניצלו אתמול (שבת) את אחד באפריל כדי להציג מתיחות חדשות. הצהובון "הסאן" דיווח כי אחרי הסדרה התיעודית שלהם בנטפליקס ופרסום הספר האוטוביוגרפי הסנסציוני של הנסיך הארי, החליטו הדוכס והדוכסית מססקס להיכנס גם לתחום הגיימינג עם משחק בסגנון GTA. הצהובון ציין כי המשחק החדש ייקרא "הארי ומייגן: Call of Dukey" והוא אמור לצאת בעוד חודש, שבוע לפני טקס ההכתרה של המלך צ'רלס השלישי.

"הנסיך הארי דיבר על אהבתו לגיימינג ולכן פנינו אליו עם הרעיון והוא אהב את זה", ציטט העיתון את המפתחים לכאורה, חברת פייר לופ. "יש שם כמה שלבים סודיים מבריקים, כולל אחד שבו השחקנים מוצאים את עצמם בחדר השינה של הדוכס מיורק ומתעמתים עם הנסיך אנדרו הזועם שקופץ על המיטה שלו ומשליך בובות הדובון טדי".

חברת מקדונלד'ס לא הסתפקה במתיחה בודדת. ענקית המזון המהיר הציגה את מנת מק־פריי, שכוללת את ההמבורגר המוכר, אך הפעם יחד עם הצ'יפס בתוך הלחמניה. חלק מהגולשים דווקא הביעו תמיכה ברעיון.

מקדונלד'ס גם פרסמה מודעה עבור מגפי מקנאגטס, מגפיים שעשויים ממנת נתחוני העוף המפורסמת. "קריאה לכל הפאשניסטות, יש לנו את נפילת העונה", צייצה החברה. "חושפים את מגף המקנאגט הגדול, הנעל הטעימה ביותר של עונת הקיץ 23. יוצא בבלעדיות דרך יישומון מקדונלד'ס החל מיום שני".

חברת התעופה של האמירויות הכריזה כי היא מתחילה לצאת עם קו של אוניות נופש יוקרתיות, כאשר מכירת הכרטיסים תחל ב־31 ביוני והמסע הראשון יהיה לקראצ'י שבפקיסטן ב־1 באפריל 2024.

הטלגרף הבריטי פרסם כי הבניינים הגבוהים ביותר במדינה, כולל מגדל BT, יהפכו לטורבינות רוח כדי לסייע בהפסקת פליטת גזי החממה כחלק מתוכנית אקלים של הממשלה. "משרד האוצר תומך בתוכנית כי היא תסייע להוריד את מחירי החשמל בלונדון", נאמר בדיווח. חברת פלאוור השוודית, שמייצרת משקאות שנאפס, הציגה עיצובים של טפטים ניתנים לליקוק בטעם וודקה.

גם מגדל אייפל בפריז הצטרף לחגיגת המתיחות והודיע על פתיחת המגלשה הגדולה בעולם. "המגלשה הגבוהה בעולם תותקן על הפסגה שלי החל מ־1 ביולי", צייץ חשבון הטוויטר של אתר התיירות המפורסם עם הדמיה של הפרויקט החדש לכאורה.