סוריה טענה הלילה (שבת-ראשון) כי ישראל תקפה בתקיפה אווירית את אזור חומס, שבמרכז המדינה. לפי צבא סוריה, חמישה אנשי צבא סורים נפצעו בתקיפה שבוצעה מצפון-מזרח ביירות לעבר עמדות באזור העיר חומס ופרבריה. זוהי תקיפה שלישית שמיוחסת לישראל בסוריה תוך ארבעה ימים.

דיווח: התקיפה בסוריה כוונה נגד משלוח שבבים להכוונת טילים
דיווח: חבר במשמרות המהפכה האיראניות נהרג בתקיפת ישראל בדמשק

המרכז הסורי לזכויות האדם דיווח כי הטילים פגעו במספר עמדות של צבא סוריה והמיליציות השייכות לאיראן בחומס. עוד דווח כי מספר פיצוצים נשמעו גם "במרכז המדעים" בחרבת א-טין, יעד נוסף באזור אלקסיר ובאזור נמל התעופה הצבאי א-דבעה. בתגובה לתקיפה, צבא סוריה איים בהודעתו כי "התקיפות האלה לא יעברו בשלום ומי שהזהיר פטור מאחריות לתוצאות מעשיו. התקיפות הישראליות החוזרות ונשנות מעידות על חולשה ואוזלת ידו של הצבא הישראלי להתעמת ולרדת לשטח". 

בתוך כך, כלי תקשורת באיראן מדווחים כי יועץ איראני נוסף בשם מקדאד מהקאני נהרג בתקיפה שיוחסה לישראל בלילה שבין חמישי לשישי.  כזכור, כלי תקשורת בסוריה דיווחו אמש כי מילאד היידרי, חבר, יועץ וקצין צבאי בארגון משמרות המהפכה האיראני, נהרג בתקיפה אווירית שהתרחשה בדמשק, ומיוחסת לישראל. הדובר הוסיף כי האירוע לא יוותר ללא תגובה מצד איראן.