בדרך לסערה בלבנון? זוג דיילות, מאוסטרליה וווילס, טוענות כי הותקפו מינית על ידי ראש ממשלת לבנון לשעבר, סעד אל-חרירי, בזמן ששהו במטוס הפרטי שלו, בזמן ביקור ממלכתי בארה"ב. בתוך כך, שתי הדיילות הודיעו כי יגישו תביעת ענק נגדו. על פי הפרטים, חרירי, שהונו מוערך ב-1.7 מיליארד דולר, הטריד בקביעות את שתי הדיילות, ואף אנס אחת מהן בכוח מספר פעמים, במלך טיסות שבהן נטל תרופות והשתמש בסם מסוג קוקאין.

עוד טענו הדיילות, כי אחת הבוסיות, הלן קונלון, פנתה אל אחת מהן, ואמרה כי במידה והיא רוצה לעבוד בחברה, עליה לבצע אקטים מיניים. זאת, במהלך התביעה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בברוקלין. עם זאת, חרירי בן ה-52 הכחיש את הטענות, וטען כי מדובר ב"מסע הכפשה נגדו".

במקביל, אחת הדיילות אף סיפרה כי "חרירי תפס אותי בכוח, ואמר 'אני מחבב אותך, אני אראה אותך שוב בקרוב מאוד'". לטענתה, חששה מאוד לעבודתה ולביטחונה האישי, אך בכל מקרה החליטה לעזוב את העבודה בסוף 2009, לאחר שנים של תקיפות מיניות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אל חרירי (צילום: REUTERS/Mohamed Azakir)
אל חרירי (צילום: REUTERS/Mohamed Azakir)

עוד נטען במהלך הגשת התביעה, כי תקיפות נוספות התרחשו במהלך מסיבת חג המולד ב-2008, במהלכה נדרשו הנשים בצוות להתלבש בתלבושות "סקסיות". הדיילת השנייה מצדה, טענה כי הותקפה לראשונה על ידי חרירי בספטמבר 2007, כשהשניים טסו לביקור בבית הלבן. לדבריה, חרירי ביקש ממנה בקבוק מים לחדרו, ואז ניסה להעלות אותה בכוח למיטתו, אז הצליחה להימלט.

על פי הרישומים, זו הפעם השלישית ששתי הדיילות מנסות לתבוע את ראש ממשלת לבנון לשעבר בניו יורק. זאת, לאחר שבפעמים הקודמות, בית המשפט דחה את האישומים. בתוך כך, עורכי דינו של חרירי מסרו בחודש אוגוסט האחרון לבית המשפט, כי "הן מתעסקות בהאשמות כוזבות כדי לחלץ ממר חרירי מיליוני דולרים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

כזכור, בשנת 2019, חרירי הופיע בכותרות לאחר שהתברר כי שילם, לכאורה, 16 מיליון דולר לקנדיס ואן דר מרווה, דוגמנית בגדי ים מדרום אפריקה שניהלה איתו רומן, לאחר שנפגשו באתר נופש יוקרתי באיי סיישל.