בחיפוש אחר פתרונות חלופיים, נשקלות אפשרויות כמו ייצור מוצרלה במקום ייבואה מאיטליה, הגברת ייצור יוגורט, או קמפייני "סולידריות" הקוראים לשוויצרים לצרוך יותר מוצרי חלב. ממשלת שווייץ מאיצה גם עסקאות סחר בין לאומיות עם מדינות אחרות, כולל אמריקה הלטינית, הודו וסין. איגוד הגרוייר אף השיק קמפיין שיווקי בארצות הברית, תחת הסלוגן "גרוייר הוא הזהב החדש של שווייץ", בתקווה שצרכנים אמריקאים ישלמו על מוצר יוקרה אמיתי. בורה סיכם ואמר כי החקלאים ינסו לבצע את מינימום השחיטה האפשרי.