המוסדות הפיננסיים המושפעים מהתקלה כוללים את "בנק פוסטל", "קייס ד'פארן" ו"בנק פופולר". במקביל, דווח על תקלות באתרי האינטרנט של "לה פוסט", שירות המשלוחים "קוליסימו" ושירות "דיגיפוסט". בכל הפלטפורמות הללו מתקבלות הודעות שגיאה המציינות כי השירות אינו זמין, מה שמוביל לכך שחלק מאתרי מעקב החבילות מושבתים גם הם. על פי נתוני אתר Downdetector, אתרי האינטרנט אינם זמינים החל מהשעה 06:00 בבוקר.
הגורמים הרשמיים ב"לה פוסט" הסבירו כי מתקפת הסייבר היא מסוג "מניעת שירות מבוזרת" (DDoS). במתקפה מסוג זה, התשתיות מוצפות בבקשות מזויפות, דבר הגורם להאטה ולקריסת המערכות, ובכך מבטל ניסיונות התחברות לגיטימיים מצד משתמשים המנסים להיכנס לחשבונותיהם.
למרות השיבושים בערוצים המקוונים, נמסר כי אלו המבצעים קניות מאוחרות לחג המולד אינם צריכים לדאוג, שכן כרטיסי בנק פיזיים ממשיכים לפעול כרגיל. כמו כן, העברות בנקאיות דרך תשלומי WERO עדיין מתפקדות, וניתן לבצע עסקאות מקוונות באמצעות אימות SMS לבקשות.
בהודעה מטעם "בנק פוסטל" נמסר: "מאז שעות הבוקר המוקדמות, אירוע השפיע על הגישה לבנקאות המקוונת ולאפליקציות הנייד של המשתמשים. האירוע נמצא בטיפול; הצוותים שלנו עושים כל שביכולתם כדי להשיב את השירות במהירות". יצוין כי אירוע זה מצטרף לרצף תקלות שאירעו לאחרונה: בנק "קייס ד'פארן" נפגע מבעיה דומה ביום חמישי שעבר, ה-18 בדצמבר, ו"בנק פוסטל" חווה קשיים דומים במהלך סוף השבוע האחרון.