במהלך הפגישה, עראקצ'י שיבח את עמידתה של בייג'ינג לצד טהראן מול מה שכינה "התוקפנות האמריקאית-ישראלית". על פי סוכנות הידיעות האיראנית ISNA, שר החוץ של הרפובליקה האסלאמית הבהיר כי ארצו תסכים אך ורק ל"הסכם צודק ומקיף" מול וושינגטון לסיום המלחמה. "איראן הפגינה את כוחה בהגנה על עצמה, אך היא גם רצינית ונחושה בזירה הדיפלומטית", הצהיר.
פגישת שרי החוץ מתקיימת כאמור לקראת פסגת טראמפ-שי ב-14-15 במאי, שנדחתה מוקדם יותר השנה בשל פרוץ העימותים. נשיא ארה"ב התייחס למשבר וציין כי הנושא האיראני יעמוד במרכז שיחותיו עם נשיא סין, אותו כינה "בחור נהדר". טראמפ הוסיף כי בייג'ינג הפגינה גישה מכבדת כלפי פעילות הצבא האמריקאי באזור, והודיע על השעיית מבצע של הצי האמריקאי במצר הורמוז בעקבות מה שהגדיר כ"התקדמות אדירה" לקראת הסכם עם איראן.