אל המערך הימי מצטרפים כ-2,000 צנחנים מדיוויזיית העילית 82, שעל פי הערכות מומחים שצוטטו ב"ניו יורק טיימס", עשויים להישלח למשימת כיבוש האי ח'ארג, עורק החיים של ייצוא הנפט האיראני. לצדם, מאות לוחמי כוחות מיוחדים כבר נחתו באזור, כשמשימתם האפשרית היא פשיטה על מתקני העשרת האורניום באיספהאן. למרות הדיבורים על סיום המלחמה, נראה כי בשטח הצבא האמריקאי רק מהדק את החנק סביב הרפובליקה האסלאמית, וממתין לראות אם המילים של טראמפ יהפכו שוב לאש חיה.