בנג'מין תיאר את רגעי האימה במצעד עצמו, על אף שקבוצתו לא נשאה דגלי ישראל אלא רק סממנים יהודיים בולטים כמו מגן דוד. "זה היה פחד קמאי, באמת חשבתי שעומדים לתקוף אותנו", שחזר בעדותו. "שלחתי הודעה לאחותי כדי שתדע איפה אני... אמרתי לה שאם יקרה לי משהו, אני אוהב אותה. פחדתי על חיי". כשהצועדים התקדמו במעלה רחוב אוקספורד, מפגינים צעקו לעברם "תומכי רצח עם" וקראו "לשחרר את פלסטין". עד מרכזי נוסף בוועדה חיזק את הדברים וכינה את תופעת האנטישמיות "וירוס" שמתפתח ומשתנה, עם תוקפנות המגיעה במקביל הן מהשמאל הקיצוני והן מהימין הקיצוני.