על פי דיווח של ה"ניו יורק טיימס", המלחמה באיראן רוקנה בצורה דרמטית את מחסני התחמושת של ארצות הברית. המספרים מדברים בעד עצמם: הצבא האמריקני ירה כ-1,100 טילי שיוט חמקניים ארוכי טווח שנועדו בכלל למערכה אפשרית מול סין, ויותר מ-1,000 טילי שיוט מסוג טומהוק - כמות השווה לערך לפי עשרה ממה שהצבא רוכש בשנה שלמה. בנוסף, שוגרו במהלך העימות למעלה מ-1,200 מיירטי פטריוט, שעלותם מוערכת ביותר מ-4 מיליון דולר ליחידה, ויותר מ-1,000 טילים קרקעיים מדויקים. על פי הערכות פנימיות במחלקת ההגנה האמריקנית, המלאים הנוכחיים נמצאים כעת בשפל מדאיג.
בניסיון לפתור את המשבר, נציגי תעשיות הנשק הבהירו לטראמפ בפגישה בבית הלבן כי הרחבת קווי הייצור דורשת הזרמת כספים נוספים באופן מיידי. הפנטגון, מצידו, דוחף לפתרונות לא שגרתיים כדי לעמוד בקצב. חברת 'ריית'און' הודיעה על שיתוף פעולה עם סטארט-אפ בתחום הדפסת תלת-ממד במטרה להזניק את ייצור טילי הטומהוק מ-90 ל-1,000 טילים בשנה. גם ענקית הנשק 'לוקהיד מרטין' לא נשארת מאחור, ובימים אלו היא בוחנת שיתופי פעולה עם זרוע הביטחון של 'ג'נרל מוטורס' מתוך כוונה לאמץ שיטות מעולם הרכב לייצור המוני של חימושים מתקדמים.