לראשונה מזה עשור: דמות חדשה וסגולה ל-M&M'S

תאגיד הממתקים הבינלאומי מרס (MARS) חוגג את הופעת הבכורה העולמית של דמות חדשה - ספוקס קנדי - (spokescandy) למותג האהוב M&M'S, ומציג ממצאים מפתיעים בסקר שנערך במסגרת הקמפיין לחיזוק תחושת השייכות בחברה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
ספוקס קנדי מצטרפת לחברים הצבעוניים של M&M
ספוקס קנדי מצטרפת לחברים הצבעוניים של M&M | צילום: באדיבות MARS

לראשונה מזה עשור M&M'S® ממשפחת המותגים של מרס, מרחיבה את הצוות האייקוני שלה עם הצגת דמות חדשה בצבע סגול – ספוקס קנדי (spokescandy) , שתהווה השראה לחיזוק תחושת השייכות בקמפיינים של תאגיד מרס (MARS).

ספוקס קנדי היא דמות M&M's בוטנים נשית, המבטאת את עצמה בצורה אותנטית ושלמה. לצד המודעות העצמית החדה שלה, בצירוף הקסם האישי והאופי ה'קווירי', היא מצטרפת לששת חבריה המוכרים ומגלמת קבלה והכלה, מה שהופך אותה להתגלמות כל ערכי המותג.

הופעת הבכורה של ספוקס קנדי מגיעה בדמות שיר מלווה בקליפ שמטרתו לחגוג את החיים, ולעודד אנשים ברחבי העולם לאמץ את האני האמיתי שלהם באמצעות כוחה של המוזיקה. הקליפ החדש יעלה  במדיה החברתית של M&M'S ובכל פלטפורמות הסטרימינג הגדולות.

לדברי התאגיד, מחקרים עדכניים מצאו שדור ה-Z המהווה יותר משליש מאוכלוסיית העולם, מעריך אינדיבידואליות, הכלה ואותנטיות ומסתמך על ערכים אלו לתחושת ה'ביחד' במפגש עם הסובבים אותם. בזמן שהחברה של היום חוגגת את אלה שמקבלים את האני האמיתי שלהם ומעודדת אנשים לאמץ את מה שמייחד אותם, המותג נשען על התובנות הללו ושם לו למטרה להגביר את תחושת האושר והשייכות של 10 מיליון אנשים עד שנת 2025.

מידע נוסף על הדמות החדשה של M&M's והאזנה לשיר החדש בפייסבוק/ אינסטגרם/ טוויטר של M&M'S ובאתר.

תגיות:
סוכריות
/
קמפיין
/
M&M
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף