חזית חדשה מול רשתות הפארם: ויטמינים

התחרות מול המדף החזק של רשתות הפארם ממשיכה להתחמם, עם חזית נוספת - תוספי התזונה. חנות חדשה מציעה את הוויטמינים שאתם צריכים - בחיתוכי מחיר ענקיים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין
3
גלריה

התחרות מול המדף החזק של רשתות הפארם ממשיכה להתחמם, עם חזית נוספת - תוספי התזונה. מדובר בהוצאה משפחתית משמעותית. רוב הישראלים רגילים לעמוד מול מדף ויטמינים ברשת הפארם ולחפש מבצעים והנחות. מיעוטם מחפש אלטרנטיבות זולות יותר בחו"ל, אך נדרש להבין טוב יותר את המוצרים, להתעזר בסבלנות למשלוח ולקוות שהמוצר הועבר לאורך השרשרת בתנאים קירור נאותים.

"החלטנו להכנס לתחום הויטמינים בעקבות ההצלחה של המודל בתחום סכיני הגילוח ובעקבות בקשות של לקוחות", כך מספר יניב רייכנברג מנכ"ל החברה.


ויטמינים כבר מזמן אינם טרנד בריאותי, אלא המלצה רפואית של ממש הנתמכת בהתוויות של משרד הבריאות. למעלה מ-40% מהישראלים משתמשים בתוספי תזונה, לרוב על פי המלצות רופאים. 70% משתמשים בתוספי התזונה הבסיסיים כמו חומצה פולית להריון, מגנזיום לספורטאים ומבוגרים,  B12 לכל מי שממעט באכילת בשר, ויטמין D שחסר כמעט לכל ישראלי ועוד...

כי אנחנו מייצרים את אותו מוצר, לפי אותן נוסחאות שכולם משתמשים בהם, בהתאם לרגולציה בארץ ובכל העולם. אלה אותם הויטמינים בדיוק! כך שניתן פשוט להשוות את מחיר המוצר בין כל החברות.

זה לא שהמוצר כל כך זול כמו שהאחרים כל כך יקרים. יוקר המחיה בארץ הוא בין הגבוהים בעולם. אם אפשר לקחת מחיר גבוה מהצרכנים – אז רשתות הפארם שמחות לקפוץ על זה. האתר החדש בסך הכל משווה את המחירים של הויטמינים למחירים של המוצרים המקבילים בחו"ל.

המתחרים שלנו משלמים אחוזים לרשתות השיווק, למפיצים ופרסומות, לחסויות, לסבסודים ולטאלנטים - ומי שמשלם זה הצרכן. אין את זה אצלנו. החיסכון המרכזי שלנו הוא בוויתור על רשתות השיווק, ועל הפרסום היקר בטלוויזיה ובמדיה המסורתית, שעשוי להגיע למליוני שקלים.

יזמי V-CARE
יזמי V-CARE | יזמי V-CARE
תגיות:
ויטמינים
/
V-care
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף