זה היה אמור להיות קשה יותר, אבל מכבי תל אביב לא הסתבכה ועלתה לגמר גביע המדינה בפעם השלישית ברציפות עם 1:2 על בית"ר ירושלים. בגמר הכל תל - אביבי, שייערך באצטדיון טדי, יפגשו הצהובים את בני יהודה. 
 
ליטו וידיגאל הפתיע כשהעלה את ארון שוינפלד במקומו של וידאר קיארטנסון בחוד, וזה גמל לו עם שער יתרון חשוב כבר אחרי 19 דקות. בכלל היה זה יומו של וידיגאל, כשגם דור מיכה, שהמאמן הכניס כמחליף במקום ברק יצחקי שנפצע, הכפיל בדקה השישים וסגר למעשה את הסיפור.
 
 
הצהובים שחורים יכולים להתאכזב מכך שלא הופיעו באמת למשחק, ולא הצליחו להגיע למספיק מצבים. גם השער המצמק של חן עזרא בא מאוחר מדי. הגמר אמנם ייערך במגרשם הביתי אך לפי היכולת אותה הציגו, הם לא היו ראויים להופיע שם.
 
הרכב בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונט, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, דן איינבינדר, אריק סאבו, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר.
הרכב מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, שרן ייני, אייל גולסה, רובן מיקאל, יוסי בניון, ברק יצחקי, טל בן חיים, ארון שוינפלד.

 
מהלך המשחק
 דקה 4
איתי שכטר העביר כדור מאגף שמאל אך ראיקוביץ' הגיב עם הדיפה אל מחוץ לרחבה.
 דקה 9
שכטר קיבל כדור בתוך הרחבה ואף כבש, אך השער נפסל עקב נבדל.
 דקה 15
טל בן חיים סיחרר את הגנת בית"ר והצליח להעביר ליצחקי, ששיחרר בעיטה שטוחה מחוץ למסגרת.
 דקה 19
0:1 למכבי תל אביב. שרן ייני הגביה נהדר למרכז הרחבה, וארון שוינפלד הצליח להשתחל ולדחוק פנימה עם הכתף שער בכורה בצהוב. איזו החלטה להרכיב אותו במקום קיארטנסון.
 דקה 27
כמעט שוויון. איינבינדר ניסה להתל בראיקוביץ' שהדף, וטל בן חיים הרחיק מהקו.
 דקה 37
אוהדי בית"ר ירושלים הדליקו אבוקה ביציע. האם ההתאחדות תגיב?.
 דקה 50
איזו פתיחה למחצית השניה. חן עזרא דהר מצד שמאל אל תוך הרחבה ובעט נהדר, אך ראיקוביץ' הדף לקרן.
 דקה 60
0:2 למכבי תל אביב. אלי דסה השחיל כדור בין שני שחקני הגנה לדור מיכה, שהסתובב באין מפריע ברחבה ושלח את השני לרשת של קליימן.
 דקה 89
חן עזרא הצליח לכבוש מקרוב ולהפיח מעט תקווה בלב אוהדי בית"ר