גאווה ישראלית: במערכת הפוליטית התגייסו על מנת לברך את לוחמת הטקוואנדו הישראלית, אבישג סמברג, שזכתה היום (שבת) במדליית הארד באולימפיאדת טוקיו 2020.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שנכח בתחרות, אמר לערוץ הספורט: "בחורה מדהימה. כולנו מתראיינים אבל הקרדיט הוא לילדה בת 19, נגד כל הסיכויים, עם אופי אדיר".

שר החוץ, יאיר לפיד, צייץ: "מדליה לאבישג! כבוד לישראל!!!". שר הרווחה, מאיר כהן, צייץ: "גאווה ישראלית   מדליה ראשונה ללוחמת הטקוואנדו - אבישג סמברג!!".

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, בירכה גם היא את סמברג, וכתבה כי זכייתה מהווה "השראה לילדות ולנערות לא רק בישראל, אלא בכל העולם".

גם ח"כ יואל רזבוזוב, ספורטאי אולימפי בעברו, צייץ את ברכתו: "איזה גאווה, כל הכבוד לאבישג סמברג על המדליה ולשירה ראשוני על תחרות נפלאה!" 

ח"כ מאיר יצחק הלוי צייץ: "אלופה! כבוד גדול לאבישג סמברג אשר זכתה ביום הראשון במדליית ארד ראשונה. גאווה ישראלית גדולה". ח"כ מיכל רוזין ממרצ צייצה: "וואו כמה התרגשות - מדליה ראשונה באולימפיאדה: מדליית ארד לאבישג סמברג. תודה אבישג על הכבוד לכולנו".

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה, בה במתוגררת סמברג, אמר כי "בשם כל תושבי המועצה המקומית, אני שולח לאבישג ובני משפחתה ברכות חמות על ההישג המדהים. אבישג היא דוגמא לנוער הנהדר שיש לנו בגדרה. לא היה לי ספק בכלל שהיא תחזור עם מדליה. הזכייה היא מקור להשראה וגאווה ליישוב ולכל מדינת ישראל, ותיתן דחיפה לענף הטקוואנדו, בדומה למה שקרה בג'ודו אחרי הזכייה של יעל ארד".