ההתרגשות הגדולה סביב זכייתה של המתעמלת האומנותית לינוי אשרם במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו טרם שככה, ורון קופמן בחר להעניק לה את תואר אשת השנה שלו בתוכנית סיכום השנה של ניסים משעל ב-103FM. קופמן שיבח אותה על היכולות המנטליות הגבוהות שלה והתייחס גם להקרבה הפיזית שנדרשה מאשרם על מנת לזכות בתואר האולימפי.

"אשרם צריכה להיות אשת השנה של הספורט לא רק בשנה הזאת, אלא בכל חמש השנים האחרונות. בכל תחרות בה היא השתתפה, בין אם מדובר באליפות אירופה, אליפות עולם או טורנירי הגראנד סלאם, היא חזרה עם מדליה", אמר קופמן על האלופה האולימפית. "היא הקריבה את גופה בשביל להצטיין, וסבלה משברים בכפות הרגליים ובאגן, ומקרעים בגידים. ייקח לה שנתיים או שלוש להשתקם, ומדובר באישה צעירה בת 22".

"היריבות שלו, האחיות אברינה, סומנו כטובות בעולם לפי דירוגים בינלאומיים עוד לפני האולימפיאדה, ולינוי דווקא הייתה בירידה לפני שהחלה האולימפיאדה, אבל בתחרות האמיתית היא פשוט שיחקה אותה. היא נתנה הצגה שריגשה את כל עם ישראל", ציין, כשהוא מזכיר את רגעי הניצחון שלה באולימפיאדה. "לראשונה מאז 1996, באה צעירה מראשון לציון ממוצא תימני-יווני, ונתנה בראש למתעמלות הבלטיות והבלקניות. זה היה מדהים. אני לא אחד שמתרגש, אבל התרגשתי בשבילה".

"לאשרם יש יכולת אנליטית שמסייעת לה לבצע תרגיל בשלמות. היא הביאה את היכולות הפיזיות שלה, לצד היכולות הרגשיות והמנטליות, לתיאום נדיר. אני 40 שנה בספורט, ראיתי הרבה כישלונות, אבל ההצלחה של לינוי היא הירואית", וסיכם, "אני לא רואה אותה עושה עוד אולימפיאדה".

רגע לפני סיום, חשף ניסים משעל פרט מפתיע: "אני ניסיתי פעם התעמלות אמנותית, ולא הצלחתי. נפלתי מיד". קופמן הופתע מהגילוי של משעל והשיב: "אתה לא ניסית - אתה לא יכול אפילו לעשות פירואט".