בתוך פרצופם של האנטישמים: התשדיר הפרו-ישראלי שישודר מול מיליוני צופים

במשחק הסופרבול הקרוב, אירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, ישודר תשדיר מיוחד כדי להעלות את המודעות לאנטישמיות. מי שמימן את התשדיר, שעלה כ-7 מיליון דולר, היה איש העסקים היהודי רוברט קראפט

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
פעילות לוחמי עוצבת הקומנדו בחאן יונס שברצועת עזה. צילום: דובר צה"ל | צילום: דובר צה"ל

קראפט בן ה-82 תרם לאורך השנים מיליוני דולרים לטובת ישראל. איש העסקים היהודי גם התחייב לתרום 25 מיליון דולר כדי להעלות את המודעות לאנטישמיות. העמותה של קראפט קמה בשנת 2019 לאחר מספר פשעי שנאה כנגד יהודים, ולאחר שפרצה המלחמה ב-7 באוקטובר, הכניס לקופת הקרן כ-100 מיליון דולר על מנת שתמשיך לפעול גם בשנים הקרובות.

תגיות:
אנטישמיות
/
מלחמת חרבות ברזל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף