בעיצומה של חופשת סוכות, ירדו היום בבוקר גשמים, רובם קלים, באזורים שונים בארץ. תושבים רבים בגוש דן התעוררו לבוקר גשום, עם ממטרים מקומיים, אבל בהמשך הבוקר, הגשמים נפסקו. הגשמים ירדו על רקע פסטיבלים ואירועים שהתקיימו במקומות שונים לרגל סוכות, אבל השגרה נמשכה ועם ישראל טייל בהמוניו.

מנהל גף אקלים בשירות המטאורולוגי בבית דגן, ד"ר עמוס פורת, העריך שהגשמים שירדו, הם חלק מהמודלים של המרכז האירופאי המטאורולוגי, לסתיו גשום בארץ. "המודל האחרון לסתיו גשום היה מהחודש שעבר וכנראה שבשבוע הבא ייצא מודל חדש ומעודכן", הוא הסביר. כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בשבועות האחרונים בה יורדים גשמים.  רשויות מקומיות כבר הודיעו על היערכות לקראת התרחיש של סתיו גשום, שעלול להיות מלווה בהצפות ובשטפונות.

על פי תחזית השירות המטאורולוגי בבית דגן, היום (שלישי) עדיין צפוי גשם מקומי, ברובו קל, בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה.

מידות החום בתל אביב יגיעו ל-27 מעלות, בירושלים – 21, בחיפה – 26, בטבריה – 31, בצפת – 23, בעין גדי – 30, במצפה רמון – 21, בבאר שבע – 25 ובאילת – 32.

מחר, לא צפוי שינוי ניכר במזג האוויר וייתכן טפטוף עד גשם מקומי קל, בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה. ביום חמישי, צפוייה עלייה קלה בטמפרטורות וייתכן טפטוף עד גשם מקומי קל. ביום שישי לא צפוי שינוי ניכר במזג האוויר.