נאסר פריג'את, תושב הכפר הבדואי רחמה היה בין המשתתפים בחיפושים אחר הנעדרים בשיטפון סמוך לצומת ציחור, יחד עם צוות החילוץ אותו הוא מוביל בהתנדבות וצוותי חילוץ נוספים מהיישובים הבדואים בנגב.

ההרוגים בשיטפונות בדרום: האחים מעיין וסהר עשור ז"ל, תושבי טבריה

נאסר, אב ל-6 ילדים ובעל מתחם אירוח "האוהל הנודד של נאסר", סיפר "ישבתי בבית בערב ושמעתי שיש נעדרים. ישר החלטתי לצאת לשטח, לא ישנתי 31 שעות. אני תמיד אומר לצוותים - אל תחכו שיקראו לכם, בחיים לא יקראו. תצאו לבד. לעזור תמיד עושה טוב".

השיטפונות בערבה (צילום: באדיבות המצולם)
השיטפונות בערבה (צילום: באדיבות המצולם)

"הצוותים שלנו עברו הכשרות ייעודיות. החיים פה בנגב משותפים. אנחנו עושים את זה בהתנדבות מלאה. אני רוצה שידעו שיש המון אנשים טובים אצלנו בחברה הבדואית", הוסיף בדבריו. "אנחנו אוהבים לעזור ולתת".

בין צוותי החירום הבדואים השתתפו במאמצים צוותי החירום של הכפר רחמה, שגב שלום, ואדי אל-נעם, אבו תלול, ביר הדאג', קסר א-סיר וצוותים נוספים שסייעו בחיפושים. "אני הייתי שם כשמצאו את שי דהאן, שפונתה לבית החולים סורוקה. הצוות שלי המשיך בחיפושים עד שנמצאו הגופות". נאסר בין היתר מתנדב ב-360, ידידים וגם משמש כנהג אמבולנס וחובש רפואה דחופה.

חיפוש אחר הנעדרים בשיטפונות בדרום (צילום: באדיבות המצולם)
חיפוש אחר הנעדרים בשיטפונות בדרום (צילום: באדיבות המצולם)

כזכור, האחים מעיין וסהר עשור ז"ל מטבריה הם ההרוגים שאותרו בשיטפונות באזור הערבה, ושנעדרו מאתמול, זאת לאחר שבת הזוג של הנעדר נמצאה סמוך לנחל פארן כשהיא במצב טוב.