הכוכבת של הסדרה הגדולה "סקס והעיר הגדולה", שרה ג'סיקה פרקר, סיפרה כי היא חוותה "אינספור מקרים" בהם גברים התייחסו אליה בצורה בלתי הולמת על הסט, וציינה מקרה ספציפי בו "כוכב קולנוע גדול מאד" הטריד אותה.



הכוכבת אמרה את הדברים בראיון לתכנית ברשת הרדיו NPR, והסבירה כי "רק לפני כשישה או שמונה חודשים התחלתי להכיר בכך שחוויתי אינספור מקרים בהם גברים התנהגו בצורה אומללה ובלתי הולמת, אני לא יודעת למה לא הייתי יותר אמיצה, או יותר הרוסה, בעקבות חלק מהמקרים שחוויתי". 



פרקר סיפרה עוד בראיון כי היא הרגישה מאוימת פעמים רבות, עד כדי שלא הרגישה כי היא מסוגלת להתעמת מול האדם שהטריד אותה. "לא משנה כמה מפותחת ומודרנית חשבתי שאני, לא הרגשתי חזקה כמו אותו הגבר שהתנהג בצורה לא ראויה. הייתה לי כל זכות לומר 'זה לא בסדר'. יכולתי להרגיש בנוח אפילו להתלונן ולפנות לאחראי". 



כאמור, פרקר ציינה כי מקרה אחד ספציפי היה במעורבות כוכב קולנוע "גדול מאד", אך סירבה לחשוף את שמו. פרקר עירבה לבסוף את הסוכן שלה במקרה, זאת כיוון שהרגישה כי "לא הייתי מסוגלת להמשיך להתמודד עם כמה שזה גורם לי להרגיש לא בנוח. כמה לא הולם זה היה". רק לאחר שעירבה את הסוכן, שאיים כי אם הדבר יימשך היא תעזוב את הסט, הכל השתנה.