כשהתחלואה בסרטן השד גדלה בצורה מדאיגה מדי שנה, ובכל בית ניתן לשמוע סיפור על מכרה קרובה או רחוקה שהתמודדה עם המחלה, גם החברות במשק לא נשארות אדישות ומתגייסות לסייע בהעלאת המודעות לגילוי מוקדם בקרב עובדיהן. כשכל חברה מנסה לייצר ייחודיות בעזרת יוזמות מגוונות עבור אותה מטרה, המשק עד להתעוררות חברתית ומסקרנת. אלו הן כמה מהיוזמות שלקחו על עצמן החברות במשק הישראלי:
דגן אלעד, מנכ"ל חברת התוכנה אלעד: "באוקטובר, בו מצוין בעולם חודש המודעות לסרטן השד, אנו מצטרפים לשורה של ארגונים חברתיים, אנשים וחברות מסחריות הפועלים רבות להגברת המודעות למחלה. ברור כי מודעות אין בה מספיק, אבל אנו רואים בה ערך שיכול להוביל לשינוי התנהגות שיכול להוביל לגילוי מוקדם ומציל חיים".
שלי ניסים, מנהלת משאבי אנוש בחברת קפיטוליס: ״המטרה המרכזית של הפעולות שעשינו סביב חודש זה היא להעלות את המודעות לחשיבות גילוי מוקדם, באמצעות הגילוי המוקדם מתאפשרים אחוזי החלמה גבוהים שיצילו חיים״.