מרימים סרט ורוד: כך ציינו החברות במשק את חודש המודעות לסרטן השד

בחודש אוקטובר, הידוע כחודש המודעות לסרטן השד, נוצרה בשנים האחרונות מגמה של יוזמות יצירתיות בחברות השונות להעלאת המודעות וגילוי מוקדם. איפה בחרו לציין זאת ובאיזו דרך?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סימן המאבק למלחמה בסרטן השד
סימן המאבק למלחמה בסרטן השד | צילום: אינגאימג'
6
גלריה

כשהתחלואה בסרטן השד גדלה בצורה מדאיגה מדי שנה, ובכל בית ניתן לשמוע סיפור על מכרה קרובה או רחוקה שהתמודדה עם המחלה, גם החברות במשק לא נשארות אדישות ומתגייסות לסייע בהעלאת המודעות לגילוי מוקדם בקרב עובדיהן. כשכל חברה מנסה לייצר ייחודיות בעזרת יוזמות מגוונות עבור אותה מטרה, המשק עד להתעוררות חברתית ומסקרנת. אלו הן כמה מהיוזמות שלקחו על עצמן החברות במשק הישראלי:

דגן אלעד, מנכ"ל חברת התוכנה אלעד: "באוקטובר, בו מצוין בעולם חודש המודעות לסרטן השד, אנו מצטרפים לשורה של ארגונים חברתיים, אנשים וחברות מסחריות הפועלים רבות להגברת המודעות למחלה. ברור כי מודעות אין בה מספיק, אבל אנו רואים בה ערך שיכול להוביל לשינוי התנהגות שיכול להוביל לגילוי מוקדם ומציל  חיים".

יום ורוד באלעד מערכות
יום ורוד באלעד מערכות | צילום: באדיבות אלעד מערכות
חודש המודעות לסרטן השד בסיילספורס
חודש המודעות לסרטן השד בסיילספורס | צילום: באדיבות סיילספורס

שלי ניסים, מנהלת משאבי אנוש בחברת קפיטוליס: ״המטרה המרכזית של הפעולות שעשינו סביב חודש זה היא להעלות את המודעות לחשיבות גילוי מוקדם, באמצעות הגילוי המוקדם מתאפשרים אחוזי החלמה גבוהים שיצילו חיים״.

ערכת עוגיות DIY בקפיטוליס
ערכת עוגיות DIY בקפיטוליס | צילום: באדיבות קפיטוליס
פעילות לחודש המודעות באינקרדיבילד
פעילות לחודש המודעות באינקרדיבילד | צילום: באדיבות אינקרדיבילד
דורין פישר, סמנכ''לית השיווק והשרות של קוויק סופר אונליין
דורין פישר, סמנכ''לית השיווק והשרות של קוויק סופר אונליין | צילום: באדיבות קוויק
תגיות:
סרטן השד
/
חברות
/
נשים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף