במהלך שידור פרק חדש של משפחת קרדשיאן, חשפה האחות הבכורה קורטני את השנה המורכבת שעברה עליה כאשר החליטה לעשות טיפולי פוריות במהלכן עברה שאיבת ביציות. לטענת הכוכבת, אנשים לא הפסיקו להעיר לה בשנה האחרונה ולשאול אותה האם היא בהריון כאשר גופה התנפח עקב הורמונים שלקחה כחלק מהטיפולים. 

"זה גבה מהגוף שלי מחיר נפשי ופיזי. כל יום טראוויס היה אומר לי "את מושלמת, את כל כך בסדר. מעולם לא היית יותר טוב מזה" אמרה קרדשיאן כשהתייחסה לבעלה טראוויס בארקר שתמך בה ואפילו סיפרה כי היא מאוד נהנית מהגזרה החדשה שלה: "הישבן שלי נראה מדהים ואני מאוד אוהבת את הגוף העבה שנהיה לי". 

כמו קרדשיאן אמיתית, קורטני שיתפה את הצופים בפרטים שהם כל כך רצו לשמוע וחשפה את הרזון הקיצוני בו היתה לפני תחילת הטיפולים כשמשקל גופה עמד על כ-43 ק"ג בלבד ואילו לאחר הטיפולים היא שוקלת כרגע 52 ק"ג

לסיכום, סיפרה הכוכבת שנושא המשקל בכלל לא קשור לאוכל או תזונה נכונה אלא למערכות היחסים הבעייתיות שהיתה בהן לפני שהתחתנה לאחרונה עם בארקר: "כשהייתי רזה מאוד, זו היתה תקופה שהייתי בחרדות. לא בגלל שלא אכלתי, לא מהניסיון להישאר על משקל תקין, אלא זה תמיד היה במערכות יחסים רעילות. כשאני רזה מאוד, תדעו שאני פשוט לא שמחה".