אשתו של הנסיך הארי, מייגן מרקל ממשיכה להסעיר את הממלכה הבריטית. מרקל פירטה את הרגע ה"צורם" בו פגשה לראשונה את אשתו של הנסיך וויליאם - קייט מידלטון זמן קצר לאחר שמערכת היחסים שלה עם הנסיך הארי התגלתה. בסרט התיעודי החדש של נטפליקס "הארי ומייגן" שיצא ביום חמישי, הדוכסית מסאסקס אמרה שהיא מופתעת עד כמה רשמית משפחת המלוכה המשיכה להישאר גם בסביבה פרטית.

מרקל אמרה שהיא לא הייתה מודעת לפורמליות שבה בני המלוכה מתנהלים ביום יום, ובירכה את פניהם של הנסיך והנסיכה מוויילס כשהיא יחפה ובג'ינס קרוע. "הייתי חבקנית ותמיד הייתי מחבקת. לא הבנתי שזה באמת צורם עבור הרבה בריטים", אמרה מרקל בהתייחסה לפגישה הראשונה שלה עם מידלטון. "אני מניחה שהתחלתי להבין מהר מאוד שהפורמליות מבחוץ נמשכת מבפנים".

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון (צילום: רויטרס)
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון (צילום: רויטרס)

מרקל אמרה שהיא לא ציפתה שבני המלוכה יתנהגו מאחורי דלתיים סגורות כפי שהם מתנהגים באירועים פומביים. "יש דרך להתנהל באירועים רשמיים, ואז אתה סוגר את הדלת וחושב 'אוי, נהדר. אנחנו יכולים להירגע עכשיו'. אבל הפורמליות הזו נמשכת משני הצדדים. וזה הפתיע אותי", מרקל הודתה. "זה כל כך מצחיק כשאני מסתכלת אחורה עכשיו, כי עכשיו אני יודעת כל כך הרבה", היא אמרה והוסיפה: "אני כל כך שמחה שלא ידעתי אז, כי יכולתי פשוט להיות עצמי באופן אותנטי בלי כל כך הרבה הכנות". 

במקום אחר בפרק שיצא היום (חמישי), מרקל טענה שלא היה לה מושג שהיא תצטרך לקוד קידת כבוד בפני המלכה אליזבת' השנייה כשיפגשו. "סבתא שלי הייתה הבכירה הראשונה במשפחת המלוכה שמייגן פגשה", הסביר הנסיך הארי. "למייגן לא היה מושג ממה הכל מורכב. זה היה קצת הלם עבורה". עוד הוסיפה מרקל לדבריו של הנסיך הארי: "היינו במכונית והלכנו לאכסניה המלכותית לארוחת צוהריים, והארי אמר, 'אוי, סבתא שלי הולכת להיות כאן!' עלינו למעלה והוא אמר, 'את יודע איך לקוד, נכון?' ופשוט חשבתי שזו בדיחה".

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: רויטרס)