הנסיך הארי לא יקבל קבלת פנים חמה בבריטניה על רקע הזעם על הסדרה החדשה שעלתה בנטפליקס "הארי ומייגן", אמר מומחה מלכותי ל-pagesix. "אני לא יכול לדמיין שהם יתקבלו בברכה. אני לא חושב שהארי אי פעם יתקבל בברכה באנגליה", אמר העיתונאי טום באוור ביום חמישי, והוסיף שסביר להניח שהדוכסים מסאסקס לא יהיו ברשימת האורחים להכתרת המלך צ'ארלס השלישי.

ברואר פירט עוד כי הדוכס מסאסקס בן ה-38, הפך לאאוטסיידר והדוכסית מסאסקס בת ה-41, התרחקה באותה מידה משאר משפחת המלוכה הבריטית. "אני חושב שהוא פשוט מנתק את עצמו מהכל. הוא הופך את עצמו למנודה, ואני לא חושב שמישהו יחפש - כדי לראות אם הוא מוזמן לכאן," אמר באוור, "ו... איתה, היא גמורה עכשיו בוודאות. והוא על הסף של להיות גמור".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המלכה אליזבת, הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: AFP)
המלכה אליזבת, הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: AFP)

המחבר של הספר "נקמה: מייגן, הארי והמלחמה בוינדזור" ציין שאביו של הנסיך הארי "שונא עימותים", כך שלא ברור מה יקרה כשטקס ההכתרה יתבצע. אבל אין לו ספק שמערכת היחסים של הארי עם המלך צ'ארלס ניזוקה קשות. "צ'ארלס שונא עימותים... זו הסיבה שהוא אמר בנאום הראיון הראשון שלו בטלוויזיה לאחר שהמלכה מתה, 'הארי ומייגן, אנחנו שולחים את האהבה שלנו'", ציין באוור. "אבל, אתה יודע, האהבה נדחתה". באוור אמר גם שכל ניסיון של הארי להשלים עם בני משפחתו לא יהיה קל בהתחשב בחיפושיה של מרקל אחר "תהילה ועושר", לטענתו.

"הניסיון שלו לפיוס הוא ניסיון לגרום להם לשנות את מה שהם אומרים לנטפליקס ואת מה שיש בספר, והסיבה היא פשוט שמייגן נחושה בדעתה לקבל תהילה ועושר ולא אכפת לו מהבית המלכותי או מהמשפחה", טען באוור. הוא הוסיף, "הם לא נתנו למרקל את מה שהיא רצתה - כלומר, תהילה ולהיות ידוענית בתנאים שלה - אז עכשיו היא תפנה את זה נגדם".

הנסיך הארי וסבתו, המלכה אליזבת השנייה (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי וסבתו, המלכה אליזבת השנייה (צילום: רויטרס)

הספיישל המצופה של נטפליקס "הארי ומייגן", יצא השבוע לראשונה בשירות הסטרימינג. בסדרה בני הזוג נתנו את הצד שלהם בסיפור על מה שהוביל להתפטרותם מתפקידם המלכותי בשנת 2020 ולמעבר לאחר מכן לקליפורניה. בנוסף, הסדרה הציגה תמונות וסרטונים שלא נראו מהחיים של מרקל והארי עם שני הילדים הקטנים שלהם: ארצ'י בן השלוש וליליבט בת השנה. 

הנסיך הארי, ארצ'י (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הנסיך הארי, ארצ'י (צילום: צילום מסך אינסטגרם)