מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

טלה 21.3־20.4

היום ליקוי חמה ומולד ירח במזלכם פותח תקופה של פריצה והתחלות חדשות עבורכם בכל התחומים, אתם בתחילת תהליכים מאוד משמעותיים שישנו את חייכם בחודשים הקרובים. חשוב מאוד שתהיו מחוברים לאמת שלכם בלי פשרות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שור 21.4־20.5

היום אחרי ליקוי החמה, בשעות הבוקר הירח עובר למזלכם, יום חזק וטעון אנרגטית. חשוב לשים לב לתקשורת ולהקשיב לאמת הפנימית שלכם, יום טוב לשחרר תפיסות ומחשבות תוקעות, התחלת תקופה של שינויים גורליים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

תאומים 21.5־20.6

יום עמוס אנרגטית עם ליקוי חמה בבית החברים, יום טעון ורגיש שיפתח התחלות חדשות בענייני חברה וחברים. משעות הבוקר לאחר הליקוי תחושה של כובד וצורך להכנס פנימה לתוך עצמכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

סרטן 21.6־22.7

ליקוי החמה היום ישפיע על ענייני קריירה ומעמד, הזדמנויות להתחלות חדשות  בתחום זה בחודשים הקרובים, יכולת הביטוי מתחזקת, לאחר הליקוי ההשפעה תעבור ליחסים עם חברים, שימו לב לתקשורת והיו נאמנים לדעותיכם.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אריה 23.7־22.8

ליקוי החמה היום יהיה דרמטי מאוד עבורכם, תהיה התחזקות אנרגטית משמעותית לביטוי עצמי. אתם מתחזקים בדעותיכם ומביעים אותם בכל הזדמנות וללא גמישות, לאחר הליקוי היום תהיה עסוקים בענייני קריירה ומעמד, התקשורת עירנית ויש לכם נטייה להיות ישירים ואימפולסיביים מהרגיל.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתולה 23.8־22.9

ליקוי החמה ישפיע על עולמכם הרגשי עמוק פנימה, תהליכי התחדשות ולידה מחדש מאוד עוצמתיים שישפיעו על החודשים הקרובים. היום אחרי הליקוי בשעות הבוקר כדאי לשים לב לתקשורת, נטייה לעקשנות בדעותיכם שעלולה ליצור ויכוחים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מאזניים 23.9־23.10

הליקוי חמה ישפיע על מערכות היחסים שלכם בחודשים הקרובים, הזדמנויות להתחלות חדשות לחלוטין והתחדשות בענייני יחסים. בשעות הבוקר אחרי הליקוי תחושו כבדות רגשית ותקשורת טעונה, המנעו מאימפולסיביות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עקרב 24.10־21.11

ליקוי החמה היום ישפיע על התחלות חדשות בענייני עבודה/בריאות בחודשים הקרובים, יתכן הזדמנויות דרמטיות לביטוי עצמי יותר נכון לכם וליכולות שלכם. בשעות שאחרי הליקוי תחושו את עניין התקשורת במערכות היחסים שלכם, נטייה לאימפולסיביות ורצון להתחבר ולהביע את האמת כמו שהיא.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

קשת 22.11־21.12

ליקוי החמה ישפיע עליכם בחודשים הקרובים בהתחלות חדשות רומנטיות או יחסים עם ילדים, גם יכולת הביטוי. הנוכחות והדומיננטיות יתחזקו, יכולת ההתחדשות תהיה גבוהה. בשעות אחרי הליקוי תהיה לכם נטייה לבטא את האמת שלכם בחדות ואימפולסיביות בעיקר בסביבת העבודה עם ממונים או קולגות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

גדי 22.12־20.1

ליקוי החמה היום ישפיע על ענייני הבית והמשפחה בחודשים הקרובים, התחדשות והתחלות חדשות, יתכן אירוע משמעותי כמו לידה או חתונה אצל חלקכם. בשעות שאחרי הליקוי שימו לב לתקשורת, נטייה לאימפולסיביות לא אופיינית.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

דלי 21.1־18.2

ליקוי החמה ישפיע על יחסים עם קרובים אליכם והתקשורת איתם. התחדשות והתחלות חדשות וקיצוניות בעניינים אלו בחודשים הקרובים. בשעות שלאחר הליקוי תחושו שינוי בתקשורת בבית ובמשפחה, המנעו מאימפולסיביות והיו כנים ואמיתיים עם עצמכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

דגים 19.2־20.3

הליקוי חמה היום ישפיע על ענייני כספים, הזדמנויות להתחלות חדשות משמעותיות יפתחו. יכולת לביטוי עצמי תהיה קשורה לזה, יוזמות ופעולות שיעזרו להתחזק כלכלית בחודשים הקרובים. לאחר הליקוי היום התקשורת תהיה פתוחה ואימפולסיבית, השתדלו להיות נאמנים לעצמכם ולדעותיכם מול הסביבה הקרובה.