מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

התחום הכלכלי, וספציפית השקעות, יעסיקו אתכם בשבועות הקרובים. ככל שתעריכו את עצמכם יותר, כך תתחזקו כלכלית. עם זאת, לא כדאי לסגור עניינים עסקיים ולהתחיל עסקים חדשים בגלל נסיגת מרקורי. בשישי־שבת צפויה התחזקות אנרגטית, שתלווה במתח, ובצורך לבטא את עצמכם. נסו לא ללבות את האש.

ראשון־שני יוקדשו לסידורים, ניקיון וסדר; בשלישי עד חמישי יידרש איזון במערכות יחסים, הימנעו מעקשנות והיצמדות לדעות לא מתפשרות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שמש, מרקורי שבנסיגה ואורנוס שבמזלכם מחזקים אתכם מבחינה אנרגטית, אך גם עלולים לגרום להתפרצויות בלתי צפויות, לחוסר סבלנות לדעות שונות, לעקשנות ולהיצמדות למוכר ולידוע. בשישי־שבת האווירה בבית דרמטית ומתוחה. נסו להימנע מעימותים ומוויכוחים, זהו זמן לא טוב להצפת עניינים לא פתורים.

בראשון־שני כדאי להיות מעשיים, כך תוכלו להגיע לתוצאות וליישם רעיונות; בשלישי עד חמישי צפויות רגישות ונטייה לאימפולסיביות ביחסים בעבודה, נסו להתגמש.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

ונוס במזלכם מעניק לכם קסם ומשיכה. אתם פתוחים, תקשורתיים וממגנטים אליכם קשרים חדשים וקיימים. עם זאת, התקשורת לא במיטבה בשל נסיגת מרקורי. התקשורת מטעה, מבלבלת, ולא תמיד אמינה. היו ערניים. בשישי־שבת תהיה נטייה לדרמות ולמתחים בסביבה הקרובה, הימנעו מעימותים ומוויכוחים.

בראשון־שני האווירה בבית מתוחה. היזהרו מנטייתכם להילחץ; שלישי עד חמישי צפויים להיות יצירתיים ורגישים ביחסים הרומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

מרס במזלכם דוחף אתכם לפעולה וליוזמות. עניינים חברתיים מעסיקים אתכם, ייתכנו אי־הבנות, חוסר סבלנות ונטייה לעקשנות. נסו להתגמש ולשחרר. בשישי־שבת צפויה רגישות בתחום הכלכלי, תיתכן נטייה למתחים עם חברים על רקע כלכלי.

בראשון־שני צפויה רגישות ביחסים עם קרובים, השתדלו להימנע מביקורתיות; בשלישי עד חמישי היחסים בבית צפויים להיות רגישים, ותהיה נטייה למתחים ולאימפולסיביות. בעיית גבולות דורשת את תשומת לבכם.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

ההשקעה שלכם בקריירה רבה, ויש נטייה לאי־הבנות, עקשנות והיצמדות למוכר ולידוע אף שנדרש שינוי. ביחסים החברתיים נדרשים גבולות. האנרגיה שלכם לא ממוקדת ואתם חשים עייפות. הירח במזלכם בשישי־שבת גורם להתחזקות אך גם למתחים, בעיקר בקריירה.

ראשון־שני צפויים להיות טובים לארגונים כלכליים; בשלישי עד חמישי צפויה רגישות ביחסים עם קרובים - אחים, בני דודים, שכנים. ייתכנו מתחים והתנהגות אימפולסיבית, היו סבלניים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

השבוע צפויה נטייה לעקשנות והיצמדות למוכר ולידוע, בעיקר בכל הנוגע לתפיסות והשקפות, מה שמשפיע על התקשורת. בקשרים בקריירה נדרשים גבולות. בשישי־שבת צפויים מתחים, אי־בהירות ובלבול. תרגישו צורך להביע רגש אך לא תוכלו לבטא את עצמכם.

הירח במזלכם בראשון־שני גורם לרגישות ולנטייה לביקורתיות יתר. אלה ימים טובים להיות תכליתיים ומעשיים, יוכל להיות לכם הספק רב במשימות שוטפות. בשלישי עד חמישי תוכלו לאזן את ענייניכם הכלכליים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם פעילים, מובילים ויוזמים בקריירה, ונוכחותכם בולטת. זהו זמן טוב לטיולים ולנסיעות עם חברים או עם אנשים קרובים. ביחסים האינטימיים יש נטייה לאי־הבנות, עקשנות והיצמדות לביטחון מדומה. בשישי־שבת צפויה נטייה למתחים ולדרמות, נדרשת גמישות.

ראשון־שני יוקדשו לניקיון ולסדר פנימיים. תזדקקו לזמן עם עצמכם, השתדלו לא להיות ביקורתיים מדי כלפי עצמכם. הירח במזלכם בשלישי עד חמישי יגרום לרגישות ביחסים ולנטייה לאימפולסיביות. יחסים חבריים יכולים לאזן אתכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אירועים שנוגעים להחלטות גורליות לגבי המשך היחסים יכולים להתרחש. יש לכם נטייה להיצמדות לדעות וחוסר גמישות, אף שנדרש שינוי עמוק. בשישי־שבת צפויה התחזקות בקריירה ובמעמד לצד קונפליקטים ומתחים.

בראשון־שני צפויה נטייה לביקורתיות ולסלקטיביות מול חברים. הישארו מציאותיים ותכליתיים ביחסים; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים, ותיתכן בעיית גבולות ביניכם לבין הצד השני. מחמישי בצהריים הירח במזלכם יגרום לאינטנסיביות ביחסים.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

שינוי מהותי מתהווה, היו פתוחים ושחררו את תחושת הביטחון המדומה. ביחסים נדרשת הצבת גבולות, למרות ההתלהבות והאופטימיות. בשישי־שבת תיתכן נטייה לדרמות על רקע הבעת דעותיכם והשקפת עולמכם.

אתם דומיננטיים, השתדלו להימנע מעימותים, בעיקר ביחסים בעבודה. בראשון־שני מומלץ להיות תכליתיים ומעשיים, כי תוכלו להגיע להספק רב; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים חברתיים עם נטייה לאימפולסיביות למרות החיבורים ההרמוניים. היו סבלניים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם צורך בשינוי עמוק. אתם יצירתיים, נוטים לבטא את עצמכם אחרת מהרגיל, אך התקשורת לא במיטבה בגלל נסיגת מרקורי, היו סבלניים. שישי־שבת צפויים להיות רגישים, הקשיבו ללב ולא לאגו והימנעו מעימותים.

בראשון־שני רצוי להיות תכליתיים ומעשיים, זה יעזור לכם להיות יעילים ולהגשים את רצונותיכם; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים בקריירה, עם נטייה לאימפולסיביות. היו סבלניים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

בבית ובמשפחה יש חוסר שקט, אי־הבנות ועצבנות. יש צורך בשינוי עמוק, שמערער את תחושת הביטחון שלכם. אתם פעילים ויוזמים מהלכים בעבודה.

בשישי־שבת צפויה נטייה לדרמות ולקונפליקטים בזוגיות, נסו לא ללבות את האש והימנעו מעימותים; ראשון־שני יוקדשו לניקוי ולסדר פנימי. רצוי לנקוט גישה פרקטית והגיונית; שלישי עד חמישי צפויים להיות טובים לחיבורים שיעניקו אופטימיות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה להיות טריטוריאליים בסביבה הקרובה. אי־הבנות מובילות לעצבנות ולחוסר שקט, נסו להתגמש ולשחרר את העקשנות וההיצמדות לדעות כובלות. היחסים בבית נוטים לאבד גבולות, היו ברורים למרות האופטימיות.

בשישי־שבת צפויות רגישות בעבודה ונטייה לדרמות וקונפליקטים. נסו לא להיכנס לעימותים ולא ללבות את האש; בראשון־שני רצוי להיות תכליתיים ומעשיים במערכות יחסים ולהימנע מביקורת; בשלישי עד חמישי צפויה רגישות ביחסים אינטימיים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>