מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

ביחסים רומנטיים ייתכנו ניתוקים בלתי צפויים והתמודדויות רגשיות שיביאו לדרמות. שישי עד ראשון יוקדשו לחשבון נפש וילוו בנטייה לביקורת עצמית, מחשבות וראייה מושכלת של המצב. השתדלו לא להיות קשים עם עצמכם. תיתכן עייפות; שני עד רביעי יאופיינו ברגישות במערכות יחסים ביכולתכם לשתף, להבין ולאזן את היחסים; רביעי בצהריים עד שישי צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית וייתכן שחששות יצופו ותחושו צורך להתכנס עם עצמכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

הזוגיות משפיעה על האווירה בבית ובמשפחה ויש נטייה לניתוקים ולתגובות מוגזמות. שישי עד ראשון יאופיינו בביקורת עצמית ונטייה לחשבון נפש לצד צורך בביטוי עצמי שייתקל בקושי. השתדלו לקבל את המצב כמו שהוא כרגע; בשני עד רביעי האווירה בעבודה תהיה נעימה, התקשורת טובה, ותוכלו לבטא את היצירתיות שלכם; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית במערכות יחסים עם נטייה למתיחות ולצורך בשליטה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה לחוסר פוקוס ובלבול. היחסים בסביבה הקרובה נוטים להיות רומנטיים ומתנהלים באופן בלתי צפוי, שמלווה בניתוקים ובדרמות.

בשישי עד ראשון האווירה בבית נוטה להיות רצינית וביקורתית; שני עד רביעי צפויים להיות טובים ביחסים הרומנטיים או ביחסים עם הילדים. אתם חשים איזון והרמוניה; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות אינטנסיביים בעבודה עם נטייה ללחץ ולעומס רגשי. ימים לא כל כך טובים ליחסים עם הממונים או עם קולגות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

ימים אלה מאופיינים ברגישות, נטייה לראייה לא בהירה של המצב, בלבול וחוסר פוקוס. בתחום הכלכלי ייתכנו הוצאות גדולות בלתי צפויות.
בשישי עד ראשון היחסים עם קרובים נוטים להיות מרוחקים, ותיתכן נטייה לביקורת מהם או מהצד שלכם; בשני עד רביעי האווירה בבית נעימה והרמונית והתקשורת מאוזנת; ברביעי בצהריים עד חמישי צפויה אינטנסיביות ביחסים רומנטיים או ביחסים עם הילדים, תיתכן חוויה רגשית עוצמתית וייתכנו נתקים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

ונוס ומרס בצמידות במזלכם מביאים לדרמות, נתקים ותגובות מוגזמות בזוגיות. אתם יוזמתיים ודומיננטיים, וונוס מחזק את קסמכם ואת כוח המשיכה שלכם.

שישי עד ראשון צפויים להיות מטרידים מבחינה כלכלית, תצטרכו לבדוק הוצאות. שימו לב להתנהלות הכלכלית שלכם וערכו חשבון נפש; שני עד רביעי צפויים להיות נעימים עם תקשורת מאוזנת ותחושת שיתוף עם הקרובים; ברביעי בצהריים עד חמישי האווירה בבית תהיה רגישה, וייתכן שמאבקים ומתיחות יתעוררו ביחסים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית ובעלי יכולת השפעה. זהו זמן טוב למי שעובדים עם קבוצות כמטפלים. היחסים ברגישות גבוהה, ופחדים ובלבול מתעוררים. השתדלו להקשיב ללב. הירח במזלכם בשישי עד ראשון יגרום לביקורת עצמית, לחשבון נפש ולחשיבה טורדנית.

שני עד רביעי צפויים להיות טובים לשיתופי פעולה בתחום הכלכלי; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים עם הקרובים אליכם בסביבה הקרובה, השתדלו לשחרר שליטה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית, וייתכן שיחסים חברתיים יהפכו לרומנטיים, מה שגורר דרמות, ניתוקים ומתחים. אתם יוזמתיים וההשפעה שלכם מתחזקת.

בשישי עד ראשון תהיה לכם נטייה לביקורת עצמית, ותחושו אי־ודאות; בשני עד רביעי הירח במזלכם מביא עמו תחושת הרמוניה ושיתוף ביחסים ובתקשורת, אלה ימים טובים ליחסים חברתיים וזוגיים; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה כלכלית, וייתכן אף שיהיו מאתגרים, וילוו במתיחות ולחצים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה, אולי בהשפעת יחסים רומנטיים. היחסים סובלים מאי־יציבות ודרמות. למרות זאת, אתם יוזמים ומובילים מהלכים שמחזקים את מעמדכם והשפעתכם.

בשישי עד ראשון יתעורר רצון להתבודד ולעשות חשבון נפש; שני עד רביעי צפויים להיות טובים להתבוננות פנימית ותחושו הרמוניה; ברביעי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות ולאינטנסיביות וייתכן אף לנתקים ביחסים ולמתיחות. השתדלו לשחרר שליטה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

התקשורת במערכות יחסים לא ברורה ונוטה לאי־ בהירות. אתם מתקשים להיות ישירים. ייתכן שהמרחק מפריד ויוצר בעייתיות בתקשורת. אתם נמרצים ואנרגטיים אך חשים חוסר שקט.

בשישי עד ראשון תידרש מכם עבודה מאומצת בקריירה, מה שייצור כובד רגשי; שני עד רביעי צפויים להיות טובים מבחינה חברתית. אתם נהנים מחברת אנשים ומתקשורת זורמת; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית וילוו בחוסר שקט ואי־ודאות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

מתיחות ומלחמות אגו ושליטה מתעוררים ביחסים האינטימיים, מה שיוצר דרמות ונתקים פיזיים או רגשיים. אתם מתקשים בתקשורת ישירה, וזה מכביד על המצב.

בשישי עד ראשון תהיה לכם נטייה לראות את המצב בביקורתיות ולהסתגר. קשה לכם לראות את כל התמונה כרגע, היו סבלניים ופחות פסימיים; שני עד רביעי צפויים להיות טובים בקריירה וילוו בתחושת איזון ביחסים בעבודה; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות מורכבים מבחינה חברתית, והרגשות יהיו אינטנסיביים, ייתכן שעל רקע יחסים אינטימיים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים שואבות מכם הרבה אנרגיה: הצד השני מושך לדרמות, מתיחות ונתקים פיזיים או רגשיים, וזה משפיע על האווירה בבית ועל תחושת הביטחון. אל תלבו את האש ותבדקו איך ניתן לקדם את השינוי הנדרש.

שישי עד ראשון יוקדשו להתבוננות פנימית. אתם נוטים להקשות על עצמכם, אז השתדלו להיות קצת פחות פסימיים; שני עד רביעי יהיו רגועים וטובים לטיולים בחו"ל או ללימודים מהנים, אולי אף בתחום יצירתי; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים בקריירה, המתיחות בחייכם משפיעה על הקריירה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים בעבודה עשויות להתפתח לכיוונים רומנטיים, מה שייצור מתחים ודרמות. אתם יוזמים, דומיננטיים ויצירתיים.

בשישי עד ראשון מערכות היחסים יטרידו אתכם: הצד השני מסתגר, וזה מקשה על התקשורת ביחסים, היו סבלנים ותנו מרחב; שני עד רביעי צפויים להיות טובים לרגיעה ולאיזון פנימי, הקשיבו לרגשות שלכם; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית עם נטייה להשקפה קיצונית, שתיצור מתחים וחוסר שקט, שחררו שליטה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>