מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם חשים חוסר סבלנות, עצבנות וצורך להיות צודקים. נסו להימנע מדרמות. אתם נוטים להעמיס על עצמכם, ויש לכם נטייה לעייפות וצורך במנוחה. בשישי־שבת תחושו רגישות פיזית ובשל העומס גם התשה ועייפות. הקשיבו לגוף. יש לכם נטייה לחשבון נפש ואתם חשים צורך במנוחה; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, ייתכנו נתקים ו/או ריחוק. האינטואיציות שלכם חזקות, הפחדים צפים, ויש נטייה לדרמות ביחסים על רקע תקשורת טעונה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

השבוע האווירה בבית סוערת מהרגיל. ביחסים המשפחתיים נדרשים תשומת לב וחשבון נפש. אתם דומיננטיים בבית אך התקשורת שם טעונה, וכולם רוצים להיות צודקים. נסו למנוע דרמות והיו מאופקים. שישי־שבת יוקדשו לחשבון נפש. יש לכם נטייה להיות ביקורתיים ולהחמיר עם עצמכם. חוסר שקט ועצבנות מלווים את הימים האלו; בראשון עד שלישי יידרש איזון ביחסים בעבודה; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ביחסים, התקשורת לא תהיה במיטבה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם הקרובה. התקשורת לא במיטבה, אתם חשים צורך להיות צודקים וזה מעורר ויכוחים ועצבנות. היחסים עם הקרובים נכנסים לתקופה של חשבון נפש ונטייה לדרמות. בשישי־שבת האווירה בבית תתאפיין בנטייה לחשבון נפש, ושיפוטיות; בראשון עד שלישי ביחסים רומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים נדרש איזון; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים בעבודה עם נטייה לדרמות. השתדלו לא להכניס את עצמכם למצבים טעונים ושחררו שליטה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

ביום ראשון תחושו ירידה באינטנסיביות וברגישות שאפיינו את החודש האחרון. אתם נכנסים לתקופה של הוצאות בלתי צפויות, שיעוררו את הצורך בהידוק החגורה. בשישי־שבת תהיה נטייה לביקורת מהסביבה הקרובה או מכם כלפי הקרובים וכן צורך בחשבון נפש עם קרובים, נטייה לעייפות ועומס; בראשון עד שלישי האווירה בבית נעימה והתקשורת מאוזנת; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ביחסים רומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים. תיתכן חוויה רגשית עוצמתית. התקשורת תהיה טעונה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

במערכות יחסים אתם חשים כבילות וקושי. יש לכם צורך להשתחרר. תקשיבו לעצמכם כי אתם עומדים בפני שינויים משמעותיים ביחסים. ביום ראשון נוכחותכם והשפעתכם יבלטו. אתם נוטים לרצות להיות צודקים, וזה עלול ליצור דרמות וכן ויכוחים. היחסים נכנסים לתקופה של חשבון נפש. בשישי־שבת התחום הכלכלי יטריד אתכם, תצטרכו להיות מחושבים, מה שיגרום לצמצום הוצאות; ראשון־שלישי צפויים להיות נעימים. תקשורת נכונה מאזנת את היחסים עם הקרובים; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים בבית ובקרב המשפחה. יש נטייה לתגובות רגשיות מוגזמות. ייתכנו נתקים והתרחקות מבני המשפחה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

מרס במזלכם בזווית לסטורן גורם לעומס וייתכן שגם לעבודה קשה. תחושו עייפות וכבדות, השתדלו לא להתיש את הגוף. שמרו על מנוחה ועל סדר יום. התארגנות נכונה מראש יכולה לעזור. הירח במזלכם בשישי־שבת בצמידות למרס גורם לחוסר שקט ולאימפולסיביות. יש לכם נטייה לערוך חשבון נפש, השתדלו לא להחמיר עם עצמכם. בראשון עד שלישי התחום הכלכלי יתאזן בעזרת יצירתיות וקשרים נכונים; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים, ייתכנו נתקים ודרמות, השתדלו לשחרר שליטה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

שבוע דרמטי מבחינה חברתית: אתם דומיננטיים ומשפיעים, אך ביחסים החברתיים התקשורת לא רגועה ונוטה להיות חסרת סבלנות.
שישי־שבת יוקדשו להתבוננות פנימית וחשבון נפש. הם ילוו בבלבול ובאי־ודאות, השתדלו לתת לעצמכם זמן ושקט; בראשון עד שלישי הירח במזלכם גורם לרגישות ביחסים חברתיים; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים מבחינה כלכלית. ייתכנו תנודות חדות של הוצאות והכנסות שיגרמו לחוסר ביטחון ולחוסר יציבות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם בעלי השפעה חזקה ודומיננטיים בקריירה, אך יחסים שקשורים לקריירה צפויים לעבור תהליכים ושינויים. התקשורת חסרת סבלנות, ואתם חשים צורך להביע את דעתכם בכל מחיר, רצוי להרפות. שישי־שבת יהיו רגישים מבחינה חברתית עם נטייה לעשייה וליוזמות, שיוצרות עומס ועייפות; בראשון עד שלישי תחושו רגישות וצורך באיזון רגשי. השתדלו לתת לעצמכם זמן איכות לבד; ברביעי־חמישי תהיה נטייה לנתקים ולמתחים ביחסים, מה שישפיע גם על הקריירה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם מתחזקים, נוכחותכם דומיננטית, ויש לכם נטייה להיות דעתנים. יחסים רחוקים או יחסים מעבר לים נכנסים לתקופה של חשבון נפש ובדיקה. התקשורת חסרת סבלנות. שישי־שבת יוקדשו לקריירה על רקע עומס מטלות. תחושו עייפות, ותהיה לכם נטייה לבקר את עצמכם ולדרוש מעצמכם יותר מדי; ראשון עד שלישי צפויים להיות טובים מבחינה חברתית; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים, ייתכן שיעלו פחדים, רגשות, תחושות בלתי צפויות וחשש מנתקים ומתיחות. השתדלו לתת לעצמכם זמן של שקט.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

בימים הקרובים תחושו צורך להקשיב ללב ולא לאגו. יש נטייה לדרמות רגשיות. היחסים נכנסים לתקופה של חשבון נפש. התקשורת טעונה וחסרת סבלנות. יש לכם צורך בשינוי עמוק. בשישי־שבת יהיו לכם הרבה מטלות ועומס, מה שגורם לעייפות. יש לכם נטייה לפסימיות, לביקורת עצמית, לחשבון נפש ולרגישות פיזית; בראשון עד שלישי תחושו איזון בקריירה, רצוי לנהל תקשורת פתוחה; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים מבחינה חברתית, ייתכנו נתקים בלתי צפויים ודרמות רגשיות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים על הכוונת בשבועות הקרובים על רקע תהליך שינוי עמוק שמתהווה בהן. התקשורת עצבנית וחסרת סבלנות. היחסים יעברו בחינה מחודשת ויידרש חישוב מסלול מחדש. שישי־שבת יוקדשו לחשבון נפש, להסתכלות פנימית ולביקורת עצמית. תחושו עומס וכובד שישפיעו עליכם פיזית ויגרמו לעייפות ולתשישות. אל תחמירו עם עצמכם; בראשון עד שלישי תחושו איזון והרמוניה; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים בקריירה. ייתכנו נתקים בלתי צפויים ודרמות, הרפו מהצורך בשליטה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בעבודה, משפיעים ויצירתיים. התקשורת חסרת סבלנות ונוטה להיות דרמטית. אלה ימים פחות טובים לשיחות עם ממונים ועם קולגות. היחסים בעבודה יעברו בחינה מחודשת בשבועות הקרובים. שישי־שבת ילוו בעצבנות, חוסר שקט, ביקורתיות יתר וחשבון נפש. אל תחמירו עם עצמכם; ראשון עד שלישי יהיו בסימן איזון פנימי; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים. ההסתכלות שלכם נוטה להיות קיצונית ולא מתפשרת, ויש נטייה לנתקים ולדרמות. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>