מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

השבוע יכולים לעלות ענייני בריאות וצפויה נטייה להעמיס על עצמכם פיזית. גם הירח המלא מביא לעומס רגשי. מרקורי, שנמצא בנסיגה, יגרום לעיסוק בבירוקרטיה, נסו להיות מסודרים ואל תתפזרו.

שישי־שבת - תחושות אופטימיות ושמחה יעלו; שבת בצהריים עד שני - ענייני קריירה יעסיקו אתכם, וייתכן עומס בתפקידכם, אך גם סיפוק מתוצאות של עבודה קשה; שני אחר הצהריים עד רביעי - ייתכנו ניתוקים ביחסים; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הצפות רגשיות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

זמן טוב לקידום רעיונות יצירתיים ולהגשמתם. אתם נוטים להיות פרפקציוניסטים ומחמירים עם עצמכם, ולכן קשה לכם ליישם את הרעיונות.

שישי־שבת - תחושת אופטימיות עולה; שבת בצהריים עד שני - גישה מעשית תעזור לאיזון ולעשייה מבורכת; שני אחר הצהריים עד רביעי - ימים רגישים בקריירה, ונטייה לעצבנות ולחוסר שקט, שישפיעו על היחסים בבית; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הרגישות החברתית תגבר, צפויות תחושת עומס והצפות רגשיות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

בבית יש נטייה להיות ביקורתיים כלפיכם, ויש חוסר סבלנות ועצבנות בתקשורת. נסיגת מרקורי עלולה לגרום לוויכוחים ולאי־הבנות בבית.

שישי־שבת - מערכות יחסים משרות עליכם אופטימיות; שבת בצהריים עד שני - תחושו צורך בתכנון לטווח ארוך. ביטחון ויציבות מורגשים; שני אחר הצהריים עד רביעי - ימים של נסיעות. תהיה נטייה לעצבנות; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא משפיע על ענייני קריירה, ייתכנו אירוע או תחושות שיביאו לעומס רגשי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

שימו לב לתקשורת בסביבתכם הקרובה, תהיה נטייה לאי־הבנות, ויכוחים וביקורתיות בהשפעת מרקורי, שנמצא בנסיגה. יש לכם רצון ליזום ולפעול, אך לא בטוח שזה העיתוי הנכון.

שישי–שבת - צפויה נטייה לאופטימיות; שבת בצהריים עד שני - מערכות יחסים נוטות להתייצב ולתת תחושת ביטחון יחסית; שני אחר הצהריים עד רביעי - ייתכן חוסר שקט בענייני כספים; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא יגביר את הרגישות והפגיעות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

ענייני כספים מעסיקים אתכם, רצוי וכדאי להיות כרגע שקולים ומחושבים. תחושה של צמצום היכולת הכלכלית מעיקה עליכם.

שישי־שבת - האופטימיות והשמחה חוזרות, ותיתכן נסיעה או חוויה משמחות; שבת בצהריים עד שני - ימים של השקעה טובה בעבודה לצד סיפוק מהתוצאות; שני אחר הצהריים עד רביעי - ימים לא רגועים במערכות יחסים; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא יגרום לתחושת עומס רגשית, ייתכן שענייני כספים קשורים לכך.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

תיתכן נטייה לפיזור נפש, דאגנות, עצבנות, יחד עם זאת תוכלו לאזן את עצמכם בגישה תכליתית. הירח המלא משפיע עליכם פיזית, נסו להיות קשובים לגוף.

שישי־שבת - בבית תהיה אווירת אופטימיות, וצפויה תחושת ביטחון והקלה, שימו לב לתקשורת בהשפעת נסיגת מרקורי; שבת בצהריים עד שני - תוכלו ליישם רעיונות יצירתיים; שני אחר הצהריים עד רביעי - ימים לא רגועים בסביבת העבודה; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא יגרום להצפות רגשיות בעיקר במערכות יחסים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

ימים של חשבון נפש לפניכם. ייתכן חוסר שקט בעקבות נסיגת מרקורי, לא זמן ליוזמות, תנו לעצמכם מנוחה. מרס ייכנס למזלכם בשני ויגביר את האנרגיה.

שישי־שבת - זמן טוב עם קרובים לכם, שמשרה עליכם אופטימיות והקלה; שבת בצהריים עד שני - תחושת היציבות בבית תיתן לכם ביטחון יחסי; שני אחר הצהריים עד רביעי - נטייה לחוסר סבלנות ועצבנות; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - ייתכן עומס רב מהרגיל שמכביד עליכם מאוד ומשפיע רגשית.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

רגישות חברתית מורגשת, ויש נטייה לביקורת מחברים או מכיוונכם. נסו לא להיות יוזמתיים ופעילים מדי כרגע עבור אחרים, אתם זקוקים למנוחה ולהתמקדות.

שישי־שבת - ייתכנו הזדמנויות כלכליות טובות לשיפור המצב; שבת בצהריים עד שני - תהיה נטייה לקחת אחריות על הקרובים לכם, וצפויה תחושת יציבות וביטחון עם הסביבה הקרובה; שני אחר הצהריים עד רביעי - האווירה בבית לא תהיה רגועה; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא יגביר את הרגישות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

ענייני קריירה ממשיכים להעסיק אתכם. בגלל נסיגת מרקורי תצטרכו לשים לב לתקשורת ולהיות ממוקדים.

שישי־שבת - הירח במזלכם יגביר את האופטימיות והשמחה, אלה ימים טובים לנסיעות ולטיולים; שבת בצהריים עד שני - ענייני כספים מתייצבים, וייתכנו הצעות שיחזקו אתכם; שני אחר הצהריים עד רביעי - תהיה נטייה לניתוקים ודרמות עם קרובים; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא עשוי להעצים חוויה רגשית בבית ובמשפחה, כובד רגשי יורגש.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

זהו עיתוי של התחזקות והתייצבות. אתם מסגלים לעצמכם גישה מעשית, שעוזרת לכם גם כשדברים לא יציבים. השתדלו להיות ממוקדים בעשייה. תוכלו להגיע לתוצאות מספקות.

שישי־שבת - תחושו אופטימיות והקלה; שבת בצהריים עד שני - הירח במזלכם יגביר את הרגישות ואת הרצינות, יחד עם זאת אלה ימים טובים לתכנון צעדיכם הבאים; שני אחר הצהריים עד רביעי - ימים של התעסקות עם כספים, נדרשת סבלנות; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא יעצים את הרגישות עם הסביבה הקרובה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

חשבון נפש, מחשבות טורדניות ודאגנות מאפיינים את הזמן הזה. מרקורי שנמצא בנסיגה והירח המלא יוצרים תהליך של סדר פנימי, תנו לתהליך לקרות, דברים יתבהרו בהמשך.

שישי־שבת - שהייה עם חברים תעזור לכם להתחבר לאופטימיות; שבת בצהריים עד שני - ימים של התכנסות וכובד רגשי, יחד עם זאת תכנונים וסדר פנימי לטווח הארוך אפשריים; שני אחר הצהריים עד רביעי - הירח במזלכם מגביר את הרגישות; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - יש צורך לכלכל מחדש את ענייני הכספים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים על הכוונת, מרקורי, שנמצא בנסיגה בבית הזוגיות, יביא להתמודדות עם ענייני תקשורת ביחסים, נטייה לביקורתיות והתחשבנויות.

שישי־שבת - ימים טובים לקריירה, לזכייה בהכרה ולהפצה של רעיונות ומיזמים; שבת בצהריים עד שני - צפויה רגישות חברתית ונטייה לקחת אחריות על עצמכם; שני אחר הצהריים עד רביעי - צפויים חוסר שקט ועצבנות, אלה ימים טובים להתבוננות ולסבלנות; רביעי אחר הצהריים עד חמישי - הירח המלא במזלכם יביא לכובד רגשי, כדאי להיות במנוחה עד כמה שאפשר. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>