מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

הצד השני במערכות יחסים יוזם ודוחף קדימה, וזה עוזר לקשר להתאזן ולהתקדם. שיתוף הפעולה מתחזק. הימים הקרובים יוקדשו לבירוקרטיה ולעריכת סדר בעבודה. שימו לב לגוף וטפלו בעצמכם.
בשישי עד ראשון האווירה בבית ובקרב המשפחה רגישה במיוחד עם נטייה לאימפולסיביות; בשני עד רביעי האנרגיה מתחזקת והנוכחות הופכת לדומיננטית אך יש גם נטייה לדרמטיות. היחסים הרומנטיים מלהיבים ומחזקים; בחמישי נסו להימנע מביקורתיות.


מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

אתם פעילים ויצירתיים בעבודה, ייתכנו שיתופי פעולה והובלת מהלכים בהצלחה. היחסים במשפחה מתייצבים ומשתנים. יש נטייה להיות פרפקציוניסטים וביקורתיים כלפי עצמכם.
בשישי עד ראשון הרגישות בסביבה הקרובה תהיה גבוהה. יש לכם נטייה לראייה סובייקטיבית; בשני עד רביעי היחסים במשפחה יתחילו להתייצב למרות הנטייה לדרמות; בחמישי נסו להימנע מביקורת עצמית וחזקו את עצמכם.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים ופעילים. זהו זמן טוב ליוזמות ולעשייה לטובת הגשמה עצמית. האווירה בבית ביקורתית, אך יש איזון ביחסים עם קרוביכם.
בשישי עד ראשון תהיה לכם נטייה לבזבוז ולאימפולסיביות. ערכו בקרה ושמרו על מיקוד; בשני עד רביעי היחסים עם קרוביכם מתאזנים למרות הנטייה לדרמטיות. אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם הקרובה; בחמישי תהיה לכם נטייה לביקורתיות בבית ובקרב המשפחה, והתקשורת לא תהיה במיטבה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

השבוע צפויים שיתוף פעולה ויוזמה בבית. עם זאת, התקשורת נוטה להיות ביקורתית. מחשבות טורדניות ודאגות יצופו בהשפעת נסיגת מרקורי. הירח במזלכם בשישי עד ראשון יגביר את הרגישות שלכם. ימים אלה יתאפיינו בראייה סובייקטיבית.
בשני עד רביעי צפויות הוצאות גדולות לצד יוזמות מבורכות להתחזקות כלכלית. ייתכן שתקבלו עזרה מהמשפחה; בחמישי תהיה נטייה לביקורתיות בסביבה הקרובה ונטייה לדאגות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

השבוע יהיה בסימן רגיעה לאחר האינטנסיביות של החודש וחצי האחרונים. עדיין יש נטייה לדרמטיות ביחסים ויש שינויים שצריכים להיערך. בתחום הכלכלי נדרשים סדר ובקרה על מנת שתהיו מאוזנים.
בשישי עד ראשון הרגישות תהיה גבוהה ותהיה נטייה לאימפולסיביות ודרמטיות. הקשיבו לעצמכם; בשני עד רביעי הירח במזלכם יביא עמו התחזקות ונטייה לדרמטיות; בחמישי נסו להימנע מפנקסנות, והיו ברורים בענייני כספים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

שמש ומרקורי בנסיגה במזלכם גורמים לביקורתיות. אתם נוטים לשפוט את עצמכם לחומרה ולצמצם את האפשרויות שלכם. היו ברורים ומסודרים והאפשרויות יגיעו אליכם. בתחום הכלכלי צפויות יוזמות מבורכות.
בשישי עד ראשון צפויות רגישות חברתית, תחושת משפחתיות ודרמות; בשני עד רביעי תחושו התחזקות אך תתקשו להביא את עצמכם לידי ביטוי; בחמישי הירח במזלכם יחזק את הרגישות, את הדאגנות ואת הביקורת העצמית. נסו להימנע משיפוטיות עצמית מוגזמת.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מרס במזלכם מחזק את האנרגיה שלכם. אתם יוזמים ופעילים מהרגיל. נצלו את העיתוי כדי לקדם את עצמכם. היחסים החברתיים מתאזנים למרות הנטייה לדרמות.
בשישי עד ראשון צפויה רגישות בקריירה, הקשיבו לצרכים שלכם; בשני עד רביעי צפויים התחזקות ביחסים החברתיים ושיתופי פעולה. ההשפעה והנוכחות שלכם מתחזקות; חמישי יוקדש להתבוננות, לסדר ולבדיקה פנימית. יש לכם נטייה למחשבות טורדניות ולביקורתיות. אפשרו לעצמכם זמן למנוחה ולשקט.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

קשה לכם להתמקד ביוזמות ובעשייה, אך שיתופי פעולה יכולים לסייע לכם בכך כרגע. הקשרים בקריירה מתאזנים אט־אט. השפעתכם מורגשת. יש נטייה לתקשורת ביקורתית ולמחשבות טורדניות.
בשישי עד ראשון צפויה רגישות יתר. נסו לראות את הדברים בצורה הגיונית; בשני עד רביעי תהיו דומיננטיים ותוכלו להוביל מהלכים גדולים בקריירה; בחמישי תהיה לכם נטייה לביקורתיות, והתקשורת עם חברים תהיה חסומה. נסו לסגל גישה מציאותית.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה, אך התקשורת נוטה להיות ביקורתית, מה שיביא לאנרגיה ירודה. נסו לסגל גישה תכליתית והתעלמו מהרעשים הסביבתיים. עשייה מאורגנת יכולה להביא לתוצאות מפתיעות.
בשישי עד ראשון תחושו צורך בשייכות ונטייה לאימפולסיביות רגשית לצד קושי לבטא רגשות; בשני עד רביעי צפויה התחזקות אנרגטית. אתם דומיננטיים ודעתנים אך גם נוטים להיות חסרי טקט; בחמישי השתדלו לא לתת לביקורת להשפיע עליכם.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמתיים, פעילים ומובילים מהלכים בקריירה. צפויים שיתופי פעולה טובים. התחברו ליצירתיות שלכם, כי זה יוביל לתוצאות בקלות רבה יותר. גישה מעשית תעזור לכם לא להיות פסימיים.
בשישי עד ראשון הרגישות במערכות יחסים גבוהה עם נטייה לסובייקטיביות של הצד השני; בשני עד רביעי תהיה נטייה לדרמות רגשיות וייתכנו ניתוקים. נסו להיות סבלנים, כי דברים ייראו אחרת בשבועות הקרובים; בחמישי רצוי לסגל גישה תכליתית כדי להימנע מפסימיות, מחוסר אמונה ומירידה באנרגיה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים נרגעות למרות הנטייה לדרמות ולניתוקים. סיום נסיגת ונוס ממתן את התחושות ביחסים של החודש וחצי האחרונים. ייתכן שהגעתם להחלטות או שהיחסים עברו תהליך שינוי מהותי.
בשישי עד ראשון תחושו רגישות יתר בעבודה, הדבר נכון בעיקר למי שעובד עם ילדים, משפחות, אמהות וכדומה; בשני עד רביעי צפויה רגישות במערכות יחסים. נסו לא להיכנס לדרמות ולא ללבות את האש; חמישי יוקדש לסדר ולבדיקה פנימית. תהיה נטייה לביקורת עצמית אך אל תהיו פסימיים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

במערכות יחסים נערכים חשבון נפש, בדיקה וסדר. התקשורת מקשה על חיבור, ביקורת צפה ויש נטייה לדאגנות ולמחשבות טורדניות.
בשישי עד ראשון צפויה רגישות גבוהה ביחסים עם הילדים או בחוויות רגשיות עוצמתיות. יש נטייה לדרמות; בשני עד רביעי תהיו דומיננטיים בעבודה. היחסים עם ממונים, קולגות ולקוחות מתאזנים לאטם; חמישי צפוי להיות רגיש ביחסים, שמרו על גישה תכליתית ומציאותית. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>