מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

הצד השני במערכות יחסים יוזמתי ודוחף קדימה, מה שמאזן את יחסי הכוחות ביניכם. עליכם להיות ממוקדים וכך תוכלו לאזן את היחסים.
בשישי–שבת האווירה בבית ובקרב המשפחה מתוחה. השתדלו לא להיכנס לוויכוחים, שיגרמו לחוסר איזון; בראשון עד שלישי האנרגיה שלכם מתחזקת. נוכחותכם דומיננטית ותהיה לכם נטייה לדרמות, בעיקר ביחסים הרומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים; בשלישי בצהריים עד חמישי ענייני בירוקרטיה יעסיקו אתכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים ופעילים בעבודה. אלה ימים טובים לשיתופי פעולה עם הממונים, הקולגות או הלקוחות. השפעתכם רבה וביכולתכם לנהל משא ומתן.
בשישי־שבת צפויה רגישות בסביבה הקרובה ועם קרוביכם. יש לכם צורך בתחושת ביטחון ושייכות; בראשון עד שלישי האווירה בבית ובקרב המשפחה נוטה להיות מתוחה. מרביעי תחל רגיעה בכל הקשור ליחסים משפחתיים; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות טובים לביטוי יצירתי וליישום רעיונות יצירתיים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

זהו זמן טוב להתחבר לעצמכם. אתם יוזמתיים ודומיננטיים. יחסים רומנטיים אפשריים, הזדמנויות יגיעו לפנויים שביניכם.
בשישי־שבת תוכלו לכלכל מחדש את ענייני הכספים שלכם. נסו להיות סבלניים והביטחון הכלכלי יגיע; בראשון עד שלישי תהיה נטייה לדרמטיות ביחסים עם קרוביכם. יש צורך להציב גבולות; בשלישי בצהריים עד חמישי האווירה בבית ובקרב המשפחה תהיה ביקורתית. אל תיתנו לזה לתסכל אתכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית ובקרב המשפחה מתאזנת. אתם דומיננטיים, יוזמים ומשתפים פעולה. התקשורת בבית נעשית יותר הרמונית, בעיקר החל מיום ראשון. היחסים במשפחה משתפרים. הירח במזלכם בשישי־שבת גורם לרגישות גבוהה, בעיקר בבית ובקרב המשפחה.
בראשון עד שלישי תהיה נטייה להוצאות גדולות בלתי צפויות, ייתכן שהן קשורות ליחסים שאתם מעורבים בהם; בשלישי בצהריים עד חמישי תהיה נטייה לביקורתיות מול קרוביכם, נסו לא לקחת את זה באופן אישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

היחסים עם קרוביכם מתאזנים, שכן התקשורת הופכת יותר הרמונית. אתם יוזמים ומשפיעים בסביבה הקרובה.
שישי־שבת צפויים להיות רגישים, עם צורך בהתכנסות ובהשתבללות. האינטואיציות שלכם גבוהות ויש לכם צורך לשהות בבית או במקומות עם תנאים של בית; בראשון עד שלישי הירח במזלכם מחזק אתכם. יהיו לכם נטייה לדרמטיות וצורך במרחב; בשלישי בצהריים עד חמישי יידרש סדר בתחום הכלכלי. יש לכם נטייה להרגיש חסך וייתכנו הוצאות. היו מחושבים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

יוזמות ושיתופי פעולה עוזרים לכם להתאזן מבחינה כלכלית. ונוס נכנס למזלכם ומחזק אתכם גם בעניינים אלו.
בשישי־שבת צפויה רגישות חברתית גבוהה, במיוחד עבור אלו העוסקים בטיפול ובשירות חברתי. נסו לשמור על איזון ולאפשר לעצמכם להיטען מחדש; בראשון עד שלישי האנרגיה והרגשות יהיו סוערים. אתם מרגישים צורך לבטא את עצמכם אך יש לכם קושי לעשות זאת, אז היו סבלניים, כי הזמן לכך יגיע; שלישי בצהריים עד חמישי יוקדשו לניקיון, סדר והיטהרות פנימית.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים, דומיננטיים ופופולריים. יש לכם נטייה למצוא איזון. ביכולתכם ליצור שיתופי פעולה ומשא ומתן, שיחזקו ויאזנו אתכם ואת היחסים.
בשישי־שבת צפויות רגישות ומתיחות בקריירה; בראשון עד שלישי תהיו בעלי השפעה ופופולריים מבחינה חברתית. יוזמות ושיתופי פעולה מחזקים אתכם. אלה ימים טובים למי שעובדים עם קבוצות, עם קהל ועם ארגונים גדולים; שלישי בצהריים עד חמישי יוקדשו לחשבון נפש, סדר, ניקיון והיטהרות פנימית.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

זיכרונות ומחשבות עולים, ויש לכם תחושה של התנקות ושחרור פנימי של יחסים מהעבר. אלה ימים של התבוננות פנימית, ויש לכם קושי להיות פעילים.
בשישי־שבת צפויה רגישות, נסו לשחרר היאחזות ברעיונות שאינם מקדמים אתכם; בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים בקריירה, אך יהיו נטייה לדרמות וצורך במרחב. הקשיבו ללב ולא לאגו; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויים רגישות חברתית וצורך להתכנס בעצמכם, אף שאתם נדרשים לשהות עם אחרים.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים ופעילים מבחינה חברתית, ותוכלו ליצור שיתופי פעולה טובים ומקדמים. רעיונות חברתיים יצירתיים יכולים להתממש ולהצליח. אלה ימים טובים לעובדים עם קבוצות, עם קהל ועם ארגונים גדולים.
שישי־שבת רגשותיכם יהיו עוצמתיים והאינטואיציות גבוהות; בראשון עד שלישי תרגישו צורך לבטא את עצמכם, עם זאת, נסו לא לכפות את דעותיכם על אחרים; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים בקריירה עם עומס משימות ומטלות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמתיים, דומיננטיים ובעלי השפעה. שיתופי פעולה ויוזמות נכונים יכולים לקדם אתכם בשבועות הקרובים. רצוי לנקוט גישה שיתופית שתיטיב עם כולם.
שישי־שבת צפויים להיות רגישים במערכות יחסים, ותהיה לכך השפעה גם על הקריירה. השתדלו לעשות הפרדה ולאזן בין הקריירה ליחסים האישיים; בראשון עד שלישי צפויה נטייה לדרמות רגשיות, הקשיבו ללב ופחות לאגו; בשלישי בצהריים עד חמישי רצוי לנקוט גישה. תמצאו את עצמכם עוסקים בסדר, בניקיון ובחשבון נפש פנימיים, נסו לא להיות ביקורתיים מדי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

יוזמות ושיתופי פעולה לצורך טיולים מעבר לים ו/או לימודים אפשריים. גישה יצירתית יכולה לעזור ולחזק אתכם בימים אלו.
שישי־שבת צפויים להיות רגישים בעבודה, במיוחד עבור אלו שעובדים עם ילדים, משפחות או אמהות; בראשון עד שלישי צפויה מתיחות במערכות יחסים, שתלווה בנטייה לדרמות ולניתוקים. נסו לא ללבות את האש; שלישי בצהריים עד חמישי יוקדשו לחשבון נפש, סדר וניקיון פנימיים. רגשות יצופו. השתדלו לא להיות ביקורתיים מדי כלפי עצמכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)


ביטוי רגשי בדרך יצירתית יכול לחזק אתכם מאוד. יחסים אינטימיים מתחזקים. הקשבה פנימית חשובה ונכונה כרגע. בשישי־שבת צפויה רגישות. היחסים עם הילדים מפעילים אתכם מבחינה רגשית, ותיתכן חוויה רגשית עוצמתית; בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים ויצירתיים בעבודה ותפגינו יכולת ניהול וארגון גבוהה; בשלישי בצהריים עד חמישי ייערכו חשבון נפש וסדר במערכות יחסים. יש לכם נטייה לביקורתיות ולהחמיר עם עצמכם. הקשיבו לעצמכם והציבו גבולות ברורים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>