מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

שמש, מרקורי ויופיטר במזלכם מעניקים לכם אנרגיה של התלהבות ויוזמות חדשות, אך גם נטייה לכעסים ולאימפולסיביות. מבחינה כלכלית, אתם נמצאים בתהליך שינוי, שעשוי להביא הפתעות. העריכו את עצמכם נכון כדי למגנט שפע. בשישי־שבת תחושו התחזקות אנרגטית, הנוכחות שלכם תהיה בולטת ותוכלו להשפיע ולהנהיג.
בראשון עד שלישי יעסיקו אתכם עניינים בירוקרטיים, ארגונים כלכליים ועניינים שקשורים. בחג, ברביעי־חמישי, ייתכנו רגישות ומתיחות במערכות יחסים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

 תהליך שינוי במערכות יחסים ובתחום הכלכלי עלול להביא הפתעות. ביחסים עלולות להיות התרחקויות, עלול להתעורר צורך במרחב, וייתכן כי תחושת הביטחון תתערער. בשישי־שבת האווירה בבית תגרום להתחזקות שלכם, תהיו דומיננטיים ותשפיעו על התנהלות המשפחה.
בראשון עד שלישי תתחברו לעצמכם, אך יש לכם נטייה לביקורתיות ולשיפוט עצמי. הכישרונות שלכם בולטים, אז נסו להעריך את עצמכם יותר. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, יגרום לרגישות בעבודה, בעיקר ביחסים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

אתם בולטים מבחינה חברתית, מובילים ומשפיעים. יחסים משמעותיים רגישים כרגע, ויש נטייה לנתקים, תחושת בלבול וכאוס, ובאופן כללי, המצב לא ברור. בשישי־שבת תהיו דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, יכולת הניהול והארגון שלכם באה לידי ביטוי, ויש לכם השפעה על הסביבה.
בראשון עד שלישי האווירה בבית תהיה ביקורתית, והצורך בביטחון יגבר. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, עלול לגרום לדרמות ביחסים עם הילדים או ביחסים רומנטיים. סבלנות ויצירתיות יכולות לסייע להרגיע את הרוחות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

מרס במזלכם נותן רוח של יוזמה ועשייה אך גם נטייה לרגישות וירידת אנרגיה. נסו לא לבזבז אנרגיות על מאבקים על מעמדכם. יחסים חברתיים עלולים להסתיים בנתקים. שישי־שבת צפויים להיות טובים בתחום הכלכלי, יש לכם הזדמנות לשינוי מהותי שיחזק את מצבכם הכלכלי.
בראשון עד שלישי תהיו חשופים לביקורתיות מהקרובים אליכם. אם תנקטו יוזמות נכונות, הן יוכלו לחזק את הביטחון שלכם. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, עלול לגרום לרגישות ולמתחים בבית ולתקשורת אימפולסיבית. 

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אתם מתחזקים מבחינה אנרגטית, אופטימיים וביכולתכם לבטא את עצמכם. בפניכם אפשרויות לנסיעות מעבר לים. קשרים בקריירה נוטים לחוסר יציבות, היו סבלניים. האנרגיה שלכם ליוזמה ועשייה נוטה להיחלש, וכדאי להפעיל אחרים ופחות לפעול בעצמכם.
הירח במזלכם בשישי־שבת מחזק אתכם ומעניק אנרגיה של יצירתיות. בראשון עד שלישי תצטרכו לסדר ולארגן מחדש את ענייניכם הכלכליים. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, גורם לרגישות מול הקרובים לכם.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתפיסתכם לגבי יחסים נדרש שינוי. על רקע זה, ייתכנו נתקים בלתי צפויים. אתם פעילים מבחינה חברתית. יכולת הנתינה שלכם בולטת. בשישי־שבת תחושו התחזקות שלא תוכל לבוא לידי ביטוי חיצוני כרגע, היו סבלנים, גם זה יגיע.
הירח במזלכם בראשון עד שלישי גורם לביקורתיות ולשיפוטיות ביחסים, לנטייה לנתקים בלתי צפויים ולצורך גדול בביטחון רגשי. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, יגרום לרגישות ולמתיחות בתחום הכלכלי. איזון במערכות יחסים יכול לשפר את ההרגשה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מערכות היחסים מעסיקות אתכם השבוע. הירח המלא במזלכם בחג יגביר את המתח ואת הצורך באיזון. אל תוותרו על עמדתכם מול הצד השני ובטאו את עצמכם באופן ישיר. ייתכנו נתקים בלתי צפויים ביחסים. בשישי־שבת תהיו דומיננטיים מבחינה חברתית.
ראשון עד שלישי יוקדשו לסדר ולניקיון פנימי. הרגישות גבוהה ויש לכם צורך לעכל את הרגשות שאתם חווים. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, יגביר את הרגישות ואת המתחים במערכות היחסים. נסו להיות סבלניים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

נוכחותכם בעבודה דומיננטית ומשפיעה, התקשורת ישירה ויש נטייה לאימפולסיביות. במערכות יחסים יש נטייה לנתקים בלתי צפויים ובלתי מובנים לצד אובדן ביטחון. בשישי־שבת תהיו משפיעים ודומיננטיים, בעיקר בקריירה. אתם בעמדה חזקה, וזה מעניק לכם תחושת הצלחה.
בראשון עד שלישי תחושו ביקורתיים ושיפוטיים, נסו להימנע מביקורת עצמית. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, יגרום למתחים ורגישות, נסו לשתף פעולה עם הסביבה למרות הרצון להתבודד.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם מתחזקים מבחינה אנרגטית. נוכחותכם חזקה ומשפיעה. יחסים רומנטיים יכולים להתחזק או להתחיל. קשרים בסביבת העבודה עלולים להתנתק באופן בלתי צפוי ולגרום לאובדן ביטחון. בשישי־שבת תחושו התחזקות אנרגטית. ביכולתכם להביע את דעתכם ואמונותיכם ולהשפיע על אחרים.
בראשון עד שלישי תהיה נטייה לביקורתיות ולשיפוטיות בכל הנוגע לקריירה שלכם ולמעמדכם בה. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, גורם למתחים ולרגישות ביחסים ולתקשורת אימפולסיבית. היו סבלניים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית ובמשפחה סוערת ותוססת. התקשורת ישירה ואימפולסיבית, ויש נטייה להוציא כעסים. במערכות יחסים הצד השני יוזם ומבטא את עצמו, גם בכעס, מה שיוצר מתחים ורגישות. בשישי־שבת תחושו התחזקות וחיבור לעצמכם. אתם מודעים לשינוי הנדרש מכם.
בראשון עד שלישי תהיה לכם נטייה לראייה ביקורתית ושיפוטית של המצב. תנו אמון בעצמכם ותעריכו את עצמכם. הירח המלא בחג, ברביעי־חמישי, ישפיע על הקריירה ועל מעמדכם. ייתכנו מתחים ורגישות יתר, כמו גם נטייה לאימפולסיביות ולכעסים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה ומשפיעים על הקרובים לכם. התקשורת ישירה ואימפולסיבית, ויש לכם נטייה לבטא כעסים. נסו להיות סבלניים. בשישי־שבת מערכות היחסים יהיו דומיננטיות, אתם חשים התחזקות ושליטה ביחסים למרות הצורך בשינוי.
בראשון עד שלישי הביקורת העצמית תגרום לכם לתחושות לא פשוטות, נסו לא להיות קשים מדי כלפי עצמכם. הירח המלא בחג, ברביעי–חמישי, יגרום לרגישות ולמתחים ביחסים עם קרובים, נסו להיות סבלניים ולשנות את תפיסתכם לגבי התנהלות היחסים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ביחסים עם קרובים עלולים להתרחש נתקים מפתיעים שיערערו את ביטחונכם בהם. אתם יצירתיים ויכולת הביטוי שלכם גבוהה, אך השתדלו לא לבזבז אנרגיה לשווא, היו ממוקדים. שישי־שבת צפויים להיות טובים לביטוי וליצירה בעבודה, וצפויה גם התחזקות פיזית.
בראשון עד שלישי מערכות היחסים יהיו מאתגרות, ביקורת מאחרים מערערת את ביטחונכם. הירח המלא במאזניים בחג, ברביעי־חמישי, גורם לרגישות ביחסים ולנטייה למתחים ולאימפולסיביות, שמכבידות עליכם. השתדלו להיות סבלניים וישירים בתקשורת. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>