העונה החדשה של "הכוכב הבא" מספקת לא מעט זמרים שלא מחכים לסוף העונה כדי להוציא סינגלים ו"מכים בברזל בעודו חם". היום (שלישי) רגע אחרי שהודח, המתמודד כפיר צפריר, מוציא סינגל חדש.

בחודש האחרון כפיר צפריר גרם לצופים רבים להתרגש, כשהוא מבצע שירים מקוריים שאותם כתב, הלחין והפיק בעצמו. לאחר כל שידור, הביצועים שלו מהעונה הועלו לרשת וצברו מעל למיליון צפיות.

הוא התחיל את צעדיו הראשונים בתעשיית המוזיקה כבר בגיל 14 כאשר למד איך לכתוב להלחין ולהפיק מוזיקה באופן עצמאי, מאז עברו הרבה מכשולים, נפילות והצלחות בדרך, הוצאת אלבום מקורי בשם "רוץ" וכתיבה והלחנה שירים לאומנים מוכרים (נדב גדג', מוטי טקה, ניתן בן ארי ועוד).

יום לאחר ההדחה שהרעידה את פאנל השופטים בתוכנית, כפיר מוציא סינגל חדש וראשון בשם "סוס טברייני" מתוך האלבום השני שלו "כלב" שעתיד לצאת בקרוב.

את הקליפ ביים בגאון הבמאי ברוס מלאן ואת תפקיד סבא של כפיר שיחק ברגישות שיא השחקן זוכה שני פרסי אופיר – אריה מוסקונה.

צפריר סיפר על השיר: "זה שיר על משפחה מסוכסכת, על מדינה משוסעת, היסטוריה שנמחקת ופוסט טראומה בעידן שבו לא ידעו להגדיר מה זה פוסט טראומה. שיר שמספר על סבי משה מישון ז"ל, צבר דור שמיני שנולד בטבריה, התגייס אל שורות האצ"ל עוד כשהיה ילד צעיר מאוד ומאז השתתף בכל מלחמות ישראל ההיסטוריות". 

"לקח לי שנים להתבגר ולהבין שהאיש ראה יותר מדי מלחמות, ריבים בין ילדיו, מדינה שהרגיש שבנה ומתפוררת בין שני ידיו", הוא הוסיף. "ולכן, האלכוהול הייתה הבריחה שלו. בשנת 2010 האלכוהול ניצח את סבי והוא נפטר. השיר מסופר בחלקו מלשון המספר אל סבו ובחלקו האחר מתוך נעליו וממבט עיניו של הסב. הוא מוקדש לכל בני הדור החשוב הזה שהקים את המדינה ולשאר חיילינו היקרים בצבא ההגנה לישראל".