חדשות מתפרצות

ליברמן: "הקריאות של לפיד וגנץ לחידוש השיחות בבית הנשיא הן חוסר אחריות לאומי וחציית קו אדום"

מבזק חדשות

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, במתקפה על לפיד וגנץ: ״לאחר ההצבעה בכנסת על הוועדה לבחירת שופטים והפארסה תוך כדי התהליך ולאחר מכן, הצהירו לפיד וגנץ שאי אפשר לחזור להידברות ולשיחות בבית הנשיא לפני שהוועדה לבחירת שופטים תתחיל לפעול. מאז שמענו הודעה ברורה של שר המשפטים, שאין לו שום כוונה לכנס את הוועדה למינוי שופטים, וגם אם בג״ץ יכריח אותו אז הוא יקיים דיוני סרק בלבד. יתרה מזאת, במקביל ממשלת ההלכה המשיחית - חרדית ממשיכה בחקיקה דורסנית וחד צדדית".

עוד הוסיף: "בראש ובראשונה הקואליציה מקדמת את עילת הסבירות ומתכננת להעבירה באופן חד צדדי עוד השבוע. כמו כן, היא קידמה חוק שמאפשר למקורבו של דרעי להתמודד לראשות עיריית טבריה למרות שעל פי החוק בעקבות תפקידו הנוכחי הוא היה מנוע מכך. בנוסף, דחתה הקואליציה את הבחירות לרבנות הראשית גם מתוך אינטרסים אישיים ומתוך הרצון של דרעי וגורמים נוספים לקדם את קרוביהם לתפקיד.  אי אפשר לא להתייחס גם להתפטרותו של מפקד מחוז תל אביב עמי אשד, ההשתלחויות חסרות רסן של השרים ביועצת המשפטית לממשלה, הניסיון לפרק את לשכת עורכי הדין אחרי התבוסה של מועמד הקואליציה ועוד".

"על רקע זה, הקריאות של לפיד וגנץ לחידוש השיחות בבית הנשיא הן חוסר אחריות לאומי וחציית קו אדום שהם בעצמם קבעו- כינוס הוועדה לבחירת שופטים עם השלמת בחירתו של נציג הקואליציה ומינוי נציג הממשלה, ועצירת החקיקה החד צדדית.".

מתן וסרמן 08/07/2023 18:20
שתפו: