חדשות מתפרצות

נתניהו: "יש הרבה אתגרים בדרך. אנחנו מקווים להוציא את הקבוצה הראשונה"

מבזק חדשות

ראש הממשלה נתניהו בפתח הפגישה עם שר החוץ הבריטי: "תודה דייוויד על שבאת לכאן ועל כך שאתה עומד עם ישראל. אנחנו מקווים שנוציא את החטופים שלנו, יש הרבה אתגרים בדרך. אנחנו מקווים להוציא את הקבוצה הראשונה, ולאחר מכן, אנחנו מחויבים להוציא את כולם. 

נמשיך במטרות המלחמה והן להשמיד את חמאס, משום שחמאס כבר הבטיח שהוא יעשו את אותו דבר שוב ושוב ושוב. מדובר בכת שדוגלת ברצח עם. אין תקווה לשלום בין ישראל לפלסטינים ובין ישראל למדינות ערב אם לא נכחיד את התנועה הרצחנית הזאת, שמאיימת על העתיד של כולנו. 

זאת מלחמה רחבה יותר של ציוויליזציה מול ברבריות. האכזריות שראית במהלך ביקורך, היא האכזריות הנוראה ביותר שחווה העם היהודי מאז השואה. כפי שהעולם התאחד כדי להביס את הנאצים, או את אל-קאעידה אחרי 9/11, או את דאעש - עלינו להתאחד כדי להביס את חמאס.

ישראל סבלה, באופן יחסי, 20 פעמים 9/11. זה כאילו שנשחטו 50,000 אמריקאים ביום אחד, ו-10,000 נחטפו, כולל תינוק בן תשעה חודשים; הוא עדיין לא יכול ללכת, הוא עדיין לא יכול לדבר, אבל הוא בשבי. איזה סוג אנשים עושים דברים כאלה? התשובה היא שאלה לא אנשים, אלה מפלצות. המפלצות האלה חייבות ללכת - והן ילכו. אנחנו נמשיך במלחמה עד שנשיג את המטרה הזאת ונבטיח עתיד שונה לעזה ולנו".

אנה ברסקי 23/11/2023 15:15
שתפו: