חדשות מתפרצות

ראש מועצה אזורית גליל עליון: "דורסים ומועכים אותנו"

מבזק חדשות

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ: "אין הסלמה בצפון, יש כאן 'מלחמה תוך הבנות'. ממשלת ישראל חייבת לדאוג להחזרת התושבים בבטחון מירבי, כך שנוכל לפתוח את שנת הלימודים הבאה בצפון. אם לא נצליח, הציונות וההתיישבות בגליל יחזרו עשרות שנים אחורה"

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, אמר לאחר יירוט כלי הטייס העוין: "אין בצפון הסלמה, מה שיש זו 'מלחמה תוך הבנות'. יש כאן משחק אכזרי בין צה"ל לחיזבאללה, כאשר השופט הראשי מארצות הברית והקוונים מאירופה ואיראן, מוודאים שכולם ישמרו על הכללים. הדשא עליו רצים השחקנים דורסים ומועכים אותו אלו תושבי הצפון".

הוא המשיך: "לקראת פסח אנחנו תושבי הצפון רוצים לומר לממשלת ישראל "מה השתנה" – אנחנו משנים את כללי המשחק ל-חוזרים הביתה בבטחון מרבי, כשהמטרה היא לפתוח את שנת הלימודים הקרובה כאן בצפון באופן מלא".

"בשביל להצליח בכך", המשיך, "התושבים חייבים לחזור בקיץ הביתה, ובאחריות ראש הממשלה נתניהו וממשלתו לסיים עד סוף מאי את האירוע בצפון ברמת ביטחון גבוהה על מנת שלא רק נחזור הביתה, אלא נמשיך לאורך זמן לחיות כאן בבטחון מלא, ונמשיך להוביל לצמיחה והפיתוח של הצפון".

שקד שדה 29/03/2024 13:41
שתפו: