חדשות מתפרצות

טקס פתיחת "אירועי מדרום" באופקים: תושבי שכונת "מישור גפן" הצדיעו לשוטרים שנפלו בהגנה על העיר

מבזק חדשות

אתמול התקיים טקס פתיחת "אירועי מדרום" באופקים. במהלך הטקס הצדיעו שוטרי ושוטרות משטרת אופקים לתושבי ולתושבות שכונת מישור הגפן, ואלו הצדיעו בהכרת תודה לשוטרי ושוטרות התחנה.

אירועי ה-7.10 יצרו חיבור עמוק ומרגש של שותפות גורל של שוטרי ושוטרות משטרת אופקים ותושבי שכונת מישור הגפן. כחלק מאותו חיבור הוזמנו שוטרי תחנת אופקים בפיקודו של סנ"צ ניבי אוחנה לקחת חלק בפתיחת "אירועי מדרום". תזמורת משטרת ישראל בניצוחו של רב סמל בכיר ודים מוסניקוב הופיעה וניגנה מוסיקה ישראלית ומהעולם. 

במהלך אירועי מדרום השוטרות נוי פרץ ואנאל מימוני סיפרו ושתפו את סיפורן של השוטרות לוחמות מיום הלחימה ב7.10 עת הגנו בגופם על תושבי הדרום. סיפורם הוצג במסגרת היצירה ״והגדת״ שנוצרה על ידי תושבות השכונה והיוצרת נעמי יואלי. אירועי מדרום השנה הם בגדר "תהודה" לטראומה של ה-7.10, שמציעה אפשרות לשיחה, והם מתקיימים בלב שכונת מישור הגפן באופקים.

מדבריו של סנ"צ ניבי אוחנה מפקד תחנת אופקים בטקס פתיחת "אירועי מדרום": "ראשית, אני נרגש מהמעמד המיוחד והמרגש הזה אשר השנה האירוע מקבל נופח אחר. ביום ה7.10 נלחמתי ברחובות הללו יחד עם שוטריי הגיבורים. האירוע הזה הוא אירוע בקנה מידה תנ"כי. אנחנו רואים את הכח והעוצמה של עם ישראל לקום לתקווה חדשה והשכונה הזאת היא דוגמה לכך. אנו, כמשטרת ישראל, נמשיך לחבק את המשפחות השכולות בהתמודדותן וכן נמשיך להיות לצידן בשמחות שעוד יהיו בשכונה. השוטרים תחת פיקודי ימשיכו לשמור ולהגן על תושבי השכונה! זה הניצחון שלנו אני יותר מגאה לפקד על תחנת אופקים, שוטריה ותושביה היקרים".

פלד ארבלי 02/04/2024 15:53
שתפו: