חדשות מתפרצות

ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד הלביש את התינוקות הרכים בבגדי כחול לבן

מבזק חדשות

לרגל יום העצמאות החליטו בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד להלביש את התינוקות הרכים בבגדי כחול לבן, על חלקם דגל ישראל ועל חלקם סמל הסרט הצהוב. רגע מרגש ביותר התקיים כאשר אל התינוקייה נכנסו רס"ן ד"ר "א" המשמש במסגרת תפקידו הצבאי כרופא באחת היחידות המיוחדות בצה"ל ובאזרחות, רופא בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד וסמל במיל' נעם לוי פצוע צה"ל שאת חייו הציל.  

סמל נעם לוי, לוחם בחטיבת הנח"ל נפצע בצווארו מרסיס בעת פעילות מבצעית בעזה ופונה באופן בהול לאחד מבתי החולים במרכז הארץ. עם תחילת הפינוי הבחין ד"ר "א" כי מצבו של נעם מדרדר במהירות והוא נמצא בסכנת חיים ממשית. "א" הורה לשנות את יעד הפינוי לביה"ח הקרוב ביותר. החלטה שהצילה את חייו.

נעם טופל תחילה בחדר הטראומה של ביה"ח אסותא אשדוד לשם ייצוב מצבו, משם לחדר הניתוח והמשך טיפול ביחידת טיפול נמרץ של ביה"ח.

נועם: "לפני למעלה משבעה חודשים הופרה ההבטחה כי יהודים יוכלו לגור בישראל ללא פחד או חשש. בשמי ובשם חבריי: אנחנו נתייצב בכל מקום וזמן להבטיח כי דם יהודים איננו הפקר. לא לפני 80 שנה, לא לפני 7 חודשים ולא אף פעם"

ד"ר "א": "יש לעם הזה במי ובמה להיות גאים, יש כאן דור של לוחמים שהמשימה והאחריות ברורות לו - שמירה על בטחון כלל אזרחי ישראל בכל קצוות הארץ. נעם ואני נתייצב בכל מקום וזמן שיקראו לנו - כדי להמשיך ולהבטיח את קיומה של המדינה גם עבור הדור הבא".

פלד ארבלי 13/05/2024 20:32
שתפו: