חדשות מתפרצות

תאונת הפגע וברח ליד מושב ברכיה: בקיעים בגרסתו של הנהג החשוד

מבזק חדשות

חקירת תאונת הפגע וברח סמוך למושב ברכיה בשבוע שעבר: בקיעים בגרסתו של הנהג החשוד הם שהובילו להודעת המשטרה כי מעורבים נוספים ייחקרו בפרשה.  מעצרו של הנהג בן ה-24 מניצן, שעל פי החשד דרס למוות את יגאל סעדון בן-50 וברח מן המקום, הוארך היום (חמישי) בשבעה ימים. 

כזוכר, אתמול דיווחנו כי החשוד אמר בחקירתו כי נטל סמים לאחר האירוע, זאת בשל הכאבים שחש בעקבות פציעתו. הדברים העלו חשד, לפיו בעת התאונה היה בהשפעת סמים, והנושא נמצא בבדיקה. 
 
בתחילת השבוע פורסם כי נהג הטרקטורון, נתפס ללא רישיון נהיגה, והורשע על אותה עבירה כבר ארבע פעמים. צוות החקירה המיוחד שהוקם במשטרה בעקבות התאונה, ממשיך בחקירת נסיבות התאונה. כאמור, החשוד שנעצר הועבר לחקירת בוחני תאונות הדרכים במרחב לכיש ממנה עלה כי לנהג החשוד אין כלל רישיון נהיגה ובסיום חקירתו הראשונית נכלא.
 
עורך דינו, בנימין מלכא, אמר בעבר לאילה חסון ב-103FM, כי מבחינת הלקוח שלו לא מדובר בתאונת פגע וברח. "הוא היה מעורב בתאונה, הובא לבית החולים פצוע, חבול ומדמם ומעורפל הכרה. לאחר שהבין שהיה מעורב בתאונה החליט להסגיר את עצמו למשטרה".
 
לדברי עו"ד מלכא, "המילה 'נמלט' אינה נכונה כאן גם אם הגדירו אותה תחילה כתאונת פגע וברח". לדבריו, "אדם שמובהל לבית החולים ומאושפז כשהוא פצוע לא יכול לברוח. אנחנו עדים להמון תאונות פגע וברח - זה לא המקרה. מרשי אפילו לא זוכר כיצד הוא פונה לבית החולים. אמש הוא נכנס לשערי משטרת ישראל כשהוא עם קביים, זה לא אדם שבורח. זה לא אדם שנמלט ומסתתר".




אלון חכמון 15:57 25/10/2018
שתפו: